Skip to main content
Beantwoord

Met assistent-knop op afstandsbediening de assistent ook weer kunnen stoppen

• January 22, 2025
  • 6 reacties
  • 56 keer bekeken

MH71
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Ik druk zeer regelmatig onterecht op de assistent knop op mijn afstandsbediening.

Het annuleren van de assistent moet, zover ik heb gemerkt, alleen annuleren met de terug knop of moet zeker 5 sec. wachten.

Kan er geen aanpassing komen zodat het annuleren van de assistent ook kan door nogmaals op de assistent knop te drukken, zal een kleine irritatie oplossen.

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@MH71, ik denk graag mee. 

Ik begrijp denk ik wat jij wilt. Misschien een naïeve vraag van mij, maar de terugknop zit 1 cm naar links op de afstandsbediening toch?   

Alles gaat op het gevoel, dat is niet zo snel als nog een keer drukken.

Klein probleem, maar misschien is er ook een kleine oplossing ;-)

Zo is het ook maar net. Ik neem dit uiteraard mee want het is ook signaal richting ons. Dankjewel dus. Ik durf alleen niet te zeggen of dit wél en op welke termijn wordt gedaan. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 22, 2025

Niet wat je vraagt, maar als je de Google Assistent nooit wilt gebruiken, dan schijnt het dat je die uit kunt zetten. Ik heb dat nooit geprobeerd. Zie het kennisbankartikel:

MH71
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 22, 2025

Niet wat je vraagt, maar als je de Google Assistent nooit wilt gebruiken, dan schijnt het dat je die uit kunt zetten. Ik heb dat nooit geprobeerd. Zie het kennisbankartikel:

Je kan het uitzetten, echter ben je dan verder van huis, na gebruik van de knop gaat scherm op groot zwart vlak en vraagt of je het aan wilt zetten.

Dat is dus niet de oplossing.

Maar bedankt voor het meedenken 😀

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 23, 2025

Ik begrijp denk ik wat jij wilt. Misschien een naïeve vraag van mij, maar de terugknop zit 1 cm naar links op de afstandsbediening toch?   

MH71
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 23, 2025

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 27, 2025

Zo is het ook maar net. Ik neem dit uiteraard mee want het is ook signaal richting ons. Dankjewel dus. Ik durf alleen niet te zeggen of dit wél en op welke termijn wordt gedaan. 

MH71
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 28, 2025

We wachten het gewoon af, bedankt.