Skip to main content
Beantwoord

Mezzo moet terugkomen in het pakket

• February 2, 2026
  • 10 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik heb in een ander topic, of hoe dat ook heten mag, aangegeven dat ik graag MEZZO weer terug wil in het tv pakket.

Stingray BRAVA is nu ook verdwenen en vervangen door het zeer slechte “XITE klassiek”. Je krijgt geen directe programmagegevens en links bovenin het beeld wordt op een zeer irritante wijze continue  wisselende info verstrekt in piepkleine letters. 

MEZZO biedt een mooi gevarieerd programma aan en idd voor de cultuurliefhebbers vaak fantastisch om naar te kijken en te luisteren.

Het zal de KPN sieren om ook eens rekening te houden met een minderheid!

Beste antwoord door joop2011

In deze topic kan je de wens kenbaar maken.😉

10 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 2, 2026

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 2, 2026

Dankjewel Joop, ik heb mijn “wens” daar inmiddels ingezet, althans ik hoop dat dat gelukt is. Ik ben niet zo handig met die topics oid!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Jan Klassiek, welkom op onze community.

We denken graag mee en we nemen jullie feedback ook zeker mee.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 4, 2026

Hallo Thomas,

in zijn algemeenheid, maar een antwoord in deze strekking hoor/lees je zo vaak, maar als ik heel eerlijk ben dan kan ik er weinig mee, want uiteindelijk gebeurt ER (de wens om MEZZO weer op de KPN buis te krijgen) niks mee. (Ik denk bijv. ook aan al die stomme enquetes die je toegemaild krijgt na bijv.een aankoop via internet. Je bent dan o zo belangrijk, tenminste dat gevoel geven ze je dan) 

Enfin, we zullen wel zien of de KPN meer diepgang weer gaat geven in haar zenderlijst!!

Beste groet, Jan

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Hallo Thomas,

in zijn algemeenheid, maar een antwoord in deze strekking hoor/lees je zo vaak, maar als ik heel eerlijk ben dan kan ik er weinig mee, want uiteindelijk gebeurt ER (de wens om MEZZO weer op de KPN buis te krijgen) niks mee. (Ik denk bijv. ook aan al die stomme enquetes die je toegemaild krijgt na bijv.een aankoop via internet. Je bent dan o zo belangrijk, tenminste dat gevoel geven ze je dan) 

Enfin, we zullen wel zien of de KPN meer diepgang weer gaat geven in haar zenderlijst!!

Beste groet, Jan

KPN gaat ook niets met je wens doen. Mezzo kost geld. Net als de veel gevraagde zenders RAI1 en TV5 geld kosten. Ook alle regionale zenders doorgeven wordt regelmatig gevraagd en kost geld. Gaat ook niet gebeuren. Voor internet is KPN prima. Voor TV kun je beter een andere provider kiezen. TV van Ziggo is veel beter. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 4, 2026

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 4, 2026

Hallo,

Ik wacht nog een jaar, en dan als er dan idd niks bijkomt behalve dan nog meer pulp, dan is een kritische overstap een goede optie, denk ik!!

beste groet, Jan

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 4, 2026

@Jan Klassiek 

Je kunt ten alle tijde per direct jouw aanvullende TV-abonnement bij KPN opzeggen.  Dat staat los van het contract van jouw internetabonnement wat misschien nog doorloopt. 

Er zijn genoeg klanten die wel internet afnemen bij KPN, maar TV bv bij NLZiet, Canalplus of NPOStartplus. 

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 4, 2026

Het verdwijnen van kwaliteitszenders is natuurlijk ingegeven vanwege commerciële redenen en niet door de wensen van klanten.

Mooi zou het zijn, het abonnement voor TV wat goedkoper te maken. Kan kpn in haar communicatie en reclame’s roepen dat zij het goedkoopste TV Abonnement van Nederland bieden.

Daarbij vermelden dat ook het zenderaanbod goedkoop is, is niet zo’n handige reclame-uiting maar de afdeling marketing weet van dat wat negatieve aspect vast iets positiefs te maken.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 4, 2026

Odido. Kids & music pakket met Mezzo. 

Kpn kan een puntje zuigen aan het Odido aanbod.