Skip to main content
Beantwoord

Mijn afstandsbediening en TV ontvanger vallen steeds uit

• January 4, 2025
  • 11 reacties
  • 158 keer bekeken

Sonja Vd Velden
Topper

iedere keer valt mijn afstandbediening uit en ook het kastje sinds we glasvezel hebben is het verschrikkelijk was ik er maar nooit aan begonnen en het ontvangstkastje word ook heel heet ik heb er iets onder moeten leggen om er lucht bij te laten komen is toch niet normaal

Beste antwoord door Arjan van KPN

Ok, je hebt een DIW7022 staan als tv-ontvanger. Als die zelfs zo heet wordt dat ie uitvalt en dat de afstandsbediening steeds de verbinding verliest, dan is het goed om ‘m eens volledig te resetten. 

Zou je eens de instructie willen volgen die je vindt in het kennisbankartikel hieronder?

Ik hoor graag of dat een verbetering geeft daarna. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Sonja Vd Velden
Topper

iedere keer valt mijn afstandbediening uit en ook het kastje sinds we glasvezel hebben is het verschrikkelijk was ik er maar nooit aan begonnen en het ontvangstkastje word ook heel heet ik heb er iets onder moeten leggen om er lucht bij te laten komen hij valt ook steeds uit is toch niet normaal

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

Sonja Vd Velden
Topper

willen jullie aub antwoord geven op mijn vraag!!!!!!!!!!!!!!!!!

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

j3roentje
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • January 7, 2025

Misschien moet je gewoon een beetje geduld hebben?

Het zou ook helpen om een duidelijk verhaal te typen, met hoofdletters, leestekens, .… En zoveel mogelijk informatie vermelden zoals de apparatuur die je gebruikt.

Ook alles plaatsen in het juiste board met de juiste hashtags helpt mee.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

We hebben je topic gevonden ​@Sonja Vd Velden. Je hebt al een beetje ervaring op de KPN Community en dan weet je hoop ik dat het even kan duren voordat we als moderator reageren. Deze community is meer een klant-helpt-klant omgeving waar je dus hulp krijgt van andere klanten. Als dat niet gebeurt, zoals nu dan is het toch even geduld hebben voordat je aan de beurt bent en is het niet de bedoeling dat je meerdere topics opent. Lees ook onze huisregels hierover. 

Dan nu je probleem. Goed dat je het aankaart, want dan kunnen we samen kijken of we het kunnen oplossen. Zou je eerst kunnen vertellen wat voor tv-ontvanger je hebt? Dit lees je op de sticker die aan de onderkant zit. Dan weet ik ook gelijk welke afstandsbediening je gebruikt. En hoe merk je dat de tv-ontvanger heel heet wordt? Gaat ie veel lawaai maken of doet ie wat anders?

Sonja Vd Velden
Topper

serienummer 623062066250      Eth mac:C4:EB:42:55:8F:A6

Sagecom.

Diw7022 253953573F01 dat staat er op.

en nee maakt geen lawaai valt steeds uit.

Sonja Vd Velden
Topper

sorry ben al een ouder iemand

Sonja Vd Velden
Topper

iedere keer valt mijn afstand bediening uit en ook het kastje sinds we glasvezel hebben is het verschrikkelijk was ik er maar nooit aan begonnen en het ontvangstkastje word ook heel heet ik heb er iets onder moeten leggen om er lucht bij te laten komen hij valt ook steeds uit is toch niet normaal.

mijn modem is : 

serienummer 623062066250      Eth mac:C4:EB:42:55:8F:A6

Sagecom.

Diw7022 253953573F01 dat staat er op.

en heb een witte afstand bediening met zwarte achterkant en zijkanten

heb deze vraag eerder gesteld maar krijg geen antwoord!!!!!

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 9, 2025

Ok, je hebt een DIW7022 staan als tv-ontvanger. Als die zelfs zo heet wordt dat ie uitvalt en dat de afstandsbediening steeds de verbinding verliest, dan is het goed om ‘m eens volledig te resetten. 

Zou je eens de instructie willen volgen die je vindt in het kennisbankartikel hieronder?

Ik hoor graag of dat een verbetering geeft daarna. 

Sonja Vd Velden
Topper

en nog word hij steeds te heet en mijn probleem van mijn afstand bediening is daar ook niet mee verholpen 

Admin: verplaatst naar je eigen topic

Sonja Vd Velden
Topper

wat is mijn eigen topic?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • January 10, 2025

Dit is je eigen topic. Dus de plek waar jouw probleem besproken wordt en waaronder je reacties kunt plaatsen. Als je op een plek waar een ander probleem wordt besproken je reactie plaatst, dan wordt het een warboel en wordt het lastig je verder te helpen ;) 

Heb je echt je tv-ontvanger een reset gegeven zoals in de instructie hierboven staat? Na een reset is namelijk de eerste stap om weer opnieuw je afstandsbediening te koppelen en daarna moet je een aantal installatiestappen weer doorlopen. Als je dat wel hebt gedaan en hij blijft maar uitvallen, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.