Skip to main content
Beantwoord

Mijn afstandsbediening heeft geen drie puntjes, in plaats daarvan een microfoon afbeelding

• June 15, 2026
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

op mijn afstandsbediening thu2115 staan niet de drie puntjesĀ  maar op die plaats staat een microfoon afbeelding.

Beste antwoord door Ik_Combineer

Dat klopt, dat is zo’n half jaar geleden aangepast. De functie is precies hetzelfde. Op dit moment zijn we nog een beetje in de overgang waarbij sommige kanalen al de nieuwe uitleveren en sommige kanalen nog de oude. (Nieuwe klanten krijgen de nieuwe, monteurs en volgens mij ook de winkels leveren de oude) maar het enige verschil is dus de afbeelding op knop zelf.

3 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • June 15, 2026

Dat klopt, dat is zo’n half jaar geleden aangepast. De functie is precies hetzelfde. Op dit moment zijn we nog een beetje in de overgang waarbij sommige kanalen al de nieuwe uitleveren en sommige kanalen nog de oude. (Nieuwe klanten krijgen de nieuwe, monteurs en volgens mij ook de winkels leveren de oude) maar het enige verschil is dus de afbeelding op knop zelf.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 15, 2026

dank, daar kan ik wat mee.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@williamf, fijn dat je met wat hulp eruit kunt komen. Mocht je nog meer vragen hebben over de KPN afstandsbediening? Stel ze gerust. Zoals je wel merkt denkt er een community met je meeĀ šŸ’Ŗ

Voor de KPN afstandsbediening kun je verder meer info vinden via onze kennisbank: KPN Afstandsbedieningen