Skip to main content
Beantwoord

Mijn afstandsbediening onthoudt de koppeling met mijn LG TV niet

• June 2, 2025
  • 1 reactie
  • 147 keer bekeken

Hoi,

Ik probeer de KPN afstandsbediening (L8) gekoppeld te krijgen aan mijn LG TV (55B6V) maar dit lukt me niet. Ik volg de instructies op het scherm en na stap 2 (het drukken op de » knop) werken de volume knoppen ook, maar zodra ik dan stap 3 opvolg (het drukken op de ok knop) dan werken de volume knoppen weer niet. Het lijkt erop alsof de afstandsbediening de instelling niet onthoud. 

Wat doe ik verkeerd?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Peter Pors. Welkom op de community! Vervelend dat het koppelen van de afstandsbediening aan je LG TV niet lukt zoals verwacht.

Het klinkt inderdaad alsof de afstandsbediening de instelling niet goed opslaat na stap 3. In het onderstaande topic wordt dit onderwerp uitgebreider besproken.

Wil je daar eens kijken of de stappen daar je verder helpen? Mocht het daarna nog steeds niet lukken, laat het gerust weten. We denken graag met je mee!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Peter Pors. Welkom op de community! Vervelend dat het koppelen van de afstandsbediening aan je LG TV niet lukt zoals verwacht.

Het klinkt inderdaad alsof de afstandsbediening de instelling niet goed opslaat na stap 3. In het onderstaande topic wordt dit onderwerp uitgebreider besproken.

Wil je daar eens kijken of de stappen daar je verder helpen? Mocht het daarna nog steeds niet lukken, laat het gerust weten. We denken graag met je mee!