Skip to main content

Hoi,

 

Mijn afstandsbediening doet het weer niet meer.. wordt intensief gebruikt,

 

maar nu kan ik geen nieuwe bestellen omdat ik aan het maximale vervangingen

zit. Nu zou ik moeten kopen. wat een waanzin.

 

kunnen jullie niet gewoon degelijke apparatuurlaten maken, die niet zo snel slijt.

Groet Gerard

 

Hallo @Geer59 ,

Je kunt per jaar maximaal drie gratis afstandsbedieningen bestellen. Bij normaal gebruik zou dat toch ruimschoots voldoende moeten zijn? Je doet toch wel minimaal vier maanden met zo'n apparaatje? Anders voortaan iets voorzichter ermee doen. 

 

Heb je meer nodig? Bestel dan een afstandsbediening via apparatuurvoorthuis.kpn.com.


Het zijn niet toevallig alleen die batterijen, die leeg zijn?


Hoezo voorzichtiger zijn, je moet de toetsen toch gebruiken.

 

en nee van alles gedaan zoals gewoonlijk en niets hielp.


Ik heb nog nooit aan AB hoeven te vervangen en gebruik de AB ook dagelijks. Hoogstens heel af en toe een setje batterijen.

 


Ik ken ook al twee mensen bij wie de afstandsbediening na pak ‘m beet een half jaar kapot was. En raar genoeg wil KPN niet eens weten wat er aan de hand is, in ieder geval niet als je via de website een nieuwe bestelt?

Dat het bestellen zo makkelijk gaat geeft wat mij betreft wel te denken: voelt een beetje alsof KPN er zelf ook niet zoveel vertrouwen in heeft? Of is dit gewoon erg goede service? 🤔


Dat één afstandsbediening "snel” stuk is kan ik nog inkomen. Maar meer dan 3 in één jaar… Dan druk je toch te hard of te veel op de knopjes lijkt mij. En hoe wissel je van zender? Als je van RTL 4 naar BBC First wil druk je dan 21 keer op p+? Tja, dan slijt het natuurlijk wel.

Dan vind ik het terecht dat je deze zelf moet betalen. Met zo'n € 15 voor een HD ontvanger en € 20 voor een 4k ontvanger zijn ze ook niet zo duur.

Jaren geleden eens een afstandsbediening voor een tv moeten vervangen. € 80 toen. 


Als je er meer als 3 per jaar verslijt doe je zelf toch echt iets verkeerd. 

Sommige handelen met de dingen, vragen ze gratis aan waarna ze te koop aangeboden worden op Marktplaats. 


Ik kom nog dagelijks C2 afstandsbedieningen tegen welke van voor 2014 zijn. Zelf ook nog nooit problemen gehad en een nieuwe aan moeten vragen.

Geen huisdieren die er op knagen? Want dat vinden ze niet zo leuk. 

@Arjan van B KPN doet het liefst natuurkijk zo veel mogelijk digitaal zonder tussenkomst van persoon. Ik denk dat het goedkoper is qua personeelskosten om die dingen af en toe onterecht op te sturen dan iedereen de klantenservice te moeten laten bellen.


Dat één afstandsbediening "snel” stuk is kan ik nog inkomen. Maar meer dan 3 in één jaar… Dan druk je toch te hard of te veel op de knopjes lijkt mij. En hoe wissel je van zender? Als je van RTL 4 naar BBC First wil druk je dan 21 keer op p+? Tja, dan slijt het natuurlijk wel.

Als een afstandsbediening niet geschikt is voor veelvuldig gebruik, tja…

Misschien is het dan wel zaak dat in de gebruiksaanwijzing wordt vermeld dat de knoppen p+ en p- niet gebruikt mogen worden om veelvuldig te zappen en geluid  met de afstandsbediening van de televisie of geluidsinstallatie moet worden geregeld, omdat anders de knoppen te snel slijten.

Dan vind ik het terecht dat je deze zelf moet betalen. Met zo'n € 15 voor een HD ontvanger en € 20 voor een 4k ontvanger zijn ze ook niet zo duur.

Jaren geleden eens een afstandsbediening voor een tv moeten vervangen. € 80 toen. 

Dat die prullen maar een paar tientjes kosten, zegt natuurlijk genoeg…


Dat die prullen maar een paar tientjes kosten, zegt natuurlijk genoeg…

Nou nou, @Berteman 

Dan zijn het bij http://123afstandsbediening.nl ook allemaal prullen zeker. Want dat is tegenwoordig zo'n beetje de gemiddelde prijs hoor.

De afstandsbedieningen van kpn zijn prima. 


Wat een logica af en toe hier. pffffff

Gegroet


Gewoon zelf een afstandsbediening bestellen. Je hebt het maximaal aan een gratis exemplaar al bereikt. Los van alle randzaken. Goed dat KPN hier een maatregel op toelegt.