Kan iemand me hierbij helpen van te voor nooit last van gehad Mvg chantal
Om je beter te helpen: kan je “iets” duidelijker het probleem aangeven?
Ik ben pas verhuisd er hing nog een oud kastje in de meterkast dus de monteur heeft dat netjes vervangen maar de meterkast was tegenover de woonkamer dus hij heet t draadloos gezet alles doet t ook gewoon alleen bij verandering van zender blijft die stilhangen t beeld ik heb al vanal gedaan gereset losgekoppeld etc etc
Net alsof t op pauze staat zeg maar
Nee dat zit er niet tussen
Hij had t antieke Isra kastje vervangen voor een nieuwe
Wifi is goed verbonden werkt prima
Alleen t zappen niet
Heb je soms nu het kastje DIW7022 (zie voorkant)? En je hebt na kiezen van een zender dat het beeld na 2 seconden stopt en na pauze weer doorgaat?
PeterG schreef:
Dan stel ik het volgende voor: zet video mode op unicast.
Instellingen (tandwiel) - Beeld
Nee heb een Isra 2 geloof ik, en wat je zegt klopt, alleen bij mij gaat die pas verder naar herhaaldelijk op ok knop te drukken
alleen bij mij gaat die pas verder naar herhaaldelijk op ok knop te drukken
Oh, dat doen dan hetzelfde: op pauze zetten en hervatten v.v.
Dan stel ik het volgende voor: zet video mode op unicast.
Instellingen (tandwiel) - Beeld
Ja hij doet t nu normaal dank voor je hulp Peter
Hij doet t nog steeds goed , ik was me er ook even in gaan verdiepen “ t beeld zou iets minder worden” maar dat kan ik dus niet zeggen , als ik dit forum niet had gevonden had ik waarschijnlijk t kastje door tv gegooid , in t begin deed ik ook nog iedere keer opnieuw opstarten en toen ontdekte ik constant op “ok” duwen , maar na een tijdje dacht ik dit kan toch niet , iedereen zei meteen “ overstappen “ maar ik had kpn ook voor mijn verhuizing “ en ik ben best tevree dus ik wilde niet overstappen, heel fijn dat Peter t is gaan uitzoeken ( eigenlijk met mijn moeilijke uitlegdus voortaan kijk ik eerst hier een pluim voor Peter
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.