Skip to main content

Kan iemand me hierbij helpen van te voor nooit last van gehad Mvg chantal

Om je beter te helpen: kan je “iets” duidelijker het probleem aangeven? 😎


Ik ben pas verhuisd er hing nog een  oud kastje in de meterkast dus de monteur heeft dat netjes vervangen maar de meterkast was tegenover de woonkamer dus hij heet t draadloos gezet alles doet t ook gewoon alleen bij verandering van zender blijft die stilhangen t beeld ik heb al vanal gedaan gereset losgekoppeld etc etc 


Zit er zoiets tussen?

KLIK !!


Net alsof t op pauze staat zeg maar


Nee dat zit er niet tussen


Hij had t antieke Isra kastje vervangen voor een nieuwe


Wifi is goed verbonden werkt prima 


Alleen t zappen niet 


Heb je soms nu het kastje DIW7022 (zie voorkant)? En je hebt na kiezen van een zender dat het beeld na 2 seconden stopt en na pauze weer doorgaat?

PeterG schreef:

Dan stel ik het volgende voor: zet video mode op unicast.

Instellingen (tandwiel) - Beeld 


Nee heb een Isra 2 geloof ik, en wat je zegt klopt, alleen bij mij gaat die pas verder naar herhaaldelijk op ok knop te drukken 


alleen bij mij gaat die pas verder naar herhaaldelijk op ok knop te drukken 

Oh, dat doen dan hetzelfde: op pauze zetten en hervatten v.v.

Dan stel ik het volgende voor: zet video mode op unicast.

Instellingen (tandwiel) - Beeld 


Ja hij  doet t nu normaal 😁😁😁🙏dank voor je hulp Peter 🙏🙏🙏🙏


Hij doet t nog steeds goed , ik was me er ook even in gaan verdiepen “ t beeld zou iets minder worden” maar dat kan ik dus niet zeggen , als ik dit forum niet had gevonden had ik waarschijnlijk t kastje door tv gegooid 😂😂, in t begin deed ik ook nog iedere keer opnieuw opstarten en toen ontdekte ik constant op “ok” duwen , maar na een tijdje dacht ik dit kan toch niet , iedereen zei meteen “ overstappen “ maar ik had kpn ook voor mijn verhuizing “ en ik ben best tevree dus ik wilde niet overstappen, heel fijn dat Peter t is gaan uitzoeken ( eigenlijk met mijn moeilijke uitleg🙈🙈dus voortaan kijk ik eerst hier een pluim voor Peter💪🏻💪🏻💪🏻