Skip to main content
Beantwoord

Mijn entertainmentkorting is verdwenen nadat ik mijn gratis zenderpakket heb gewijzigd

• March 3, 2025
  • 6 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik heb op 9 december een 2 jarig contract afgesloten met KPN thuis. Omdat ik prijzen goed had vergeleken heeft de KPN medewerker mij een entertainmentkorting aangeboden waarmee ik het eerste jaar €5 extra korting kreeg op mijn abonnement. KPN heeft tegenwoordig de mogelijkheid om maandelijks wijzigingen aan te brengen dus ik heb er eenmalig voor gekozen om een maand te wisselen naar Netflix. Nu wil ik weer terug naar de entertainmentkorting en deze is opeens verdwenen en valt ook niet meer te kiezen terwijl ik toch echt een contractafspraak heb gemaakt waar deze optie een onderdeel van uitmaakt. De medewerkster van de klantenservice geeft aan dat zij dit niet meer kan activeren en een klacht indienen per mail kan ook niet meer dus daarom hier op dit forum gezet. Kan iemand bij KPN aub ervoor zorgen dat ik weer gebruik kan maken van mijn entertainmentkorting?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Rri0761, de entertainmentkorting was een van de oude voordelen van Combivoordeel. Door te wijzigen naar een zenderpakket ga je over naar de nieuwe voordelen. Daarbij kan je inderdaad niet meer terug zoals genoemd is.

Alles over de nieuwe Combivoordelen en meer kan je hier lezen: 

Bij de veelgestelde vragen wordt jouw situatie ook benoemd.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 3, 2025

Er staat ook in de voorwaarden dat je niet meer terug kan naar de entertainmentkorting als je gebruik maakt van de nieuwe aktie.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 3, 2025

Er staat ook in de voorwaarden dat je niet meer terug kan naar de entertainmentkorting als je gebruik maakt van de nieuwe aktie.

Hoi Joep, is dat zo? Die voorwaarden heb ik dan gemist… vind het jammer als dit ergens in voorwaarden is weggestopt.

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • March 3, 2025

Maar ze worden wel vermeld. Verstopt of niet. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 5, 2025

Hoi ​@Rri0761, de entertainmentkorting was een van de oude voordelen van Combivoordeel. Door te wijzigen naar een zenderpakket ga je over naar de nieuwe voordelen. Daarbij kan je inderdaad niet meer terug zoals genoemd is.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 5, 2025

Treurig, was me echt niet duidelijk….

Jasper van KPN
Moderator

Dat is jammer inderdaad, maar daar kunnen we niets aan veranderen. Voor een volgende wijziging ben je er nu wel van op de hoogte.