Skip to main content
Vraag

Mijn ervaring met het KPN signaal

• September 1, 2025
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

KPN komt van de week langs om signaal upload 43.7 MBPS is stabiel wel weinig signaal is KPN komt meten is weten   Download 116 MBPS  of in kastje Isra punt netwerk adertjes  niet goed zit lijnen tv+ box tijdelijk op unicast gezet live tv kijken als je problemen mee hebt KPN levert  mini /max signaal zie voor waarde oja vergeten paar weken geleden is internet en tv+box weg gevallen na herstel problemen tv+box   begonnen voor heen niet afwachten maar. betreft (ODF )glasvezel is bij mij afgekeurd omdat kans dat ik kapot maakt  moet op nieuw aan gelegd worden onder mij garage regel recht meter kas in maar nee jongens dik in de stress ik praat tegen niemands oren  5 maanden lang  ieder dag wel 100 keer op starten ieder dag ODIOD ieder dag bellen wel 5 maanden als of strippen kaart ov kaart ha ha na 5 maanden mee gestopt bij ODIDO ze konden niet waar maken.als ik nog ooit terug ga naar ODIDO moet weer door de procedure heen maar het vertrouwen is weg bij althans.

verlopig blijf ik bij KPN goede service klant vriendelijk geholpen en snel komen monteurs bizar en KPN lost probleem wel op ik heb altijd vertrouwen in KPN gehad zins KPN hebt bijna nooit storing mee gemaakt. joop.graag uw reactie. m.v.g. eswin. 

.

1 reactie

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 4, 2025

verlopig blijf ik bij KPN goede service klant vriendelijk geholpen en snel komen monteurs bizar en KPN lost probleem wel op ik heb altijd vertrouwen in KPN gehad zins KPN hebt bijna nooit storing mee gemaakt. joop.graag uw reactie. m.v.g. eswin. 

.

Fijn dat je ervaringen met KPN zo goed zijn dan! Dat is iets wat wij graag horen. Mocht je nog ergens concreet hulp nodig hebben laat het dan gerust aan mij weten! Bedankt voor het delen van jouw feedback dat blijft enorm waardevol voor ons!!