Skip to main content
Beantwoord

Mijn ontvanger is gevallen. Ik wil graag een nieuwe bestellen plus vervangende kabels

• August 22, 2025
  • 4 reacties
  • 103 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik beschik over 2 sets van tv-kastjes en kabelsets. Van 1 tv is het kastje gevallen dus kapot. Van de andere tv functioneren beide kabels niet correct waardoor ik constant mijn tv opnieuw moet installeren.

Graag wil ik dus 1 nieuw kastje bestellen compleet met beide kabels.

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@dianafoks , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Hopelijk ben je er met behulp van bovenstaande informatie uitgekomen! Omdat ik hier weinig aan toe kan voegen, heb ik het antwoord van ​@JanD gemarkeerd als 'best answer'. Mocht je toch nog ergens vragen over hebben , laat het dan ook vooral weten! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 22, 2025

Beste ​@dianafoks kabels kun je gewoon kopen in de lokale radiowinkel of onderdelenhuis.

Voor het vervangen van een defecte tv-ontvanger kun je bellen met 0800 0402, Facebooken of via X of een terugbelafspraak maken, zie link, of via MijnKPN de storing melden en men probeert dan real-time het probleem op te lossen, zorg wel dat alle ontvangers op het modem aangesloten zijn en aan staan.

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

• August 22, 2025

@dianafoks, de HDMI kabels kan je bij KPN bestellen:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2600289/ultra-hdmi-kabel-15m/

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 26, 2025

Goedemorgen ​@dianafoks , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Hopelijk ben je er met behulp van bovenstaande informatie uitgekomen! Omdat ik hier weinig aan toe kan voegen, heb ik het antwoord van ​@JanD gemarkeerd als 'best answer'. Mocht je toch nog ergens vragen over hebben , laat het dan ook vooral weten! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 30, 2025

Ja helemaal prima. Ga het zo dan verder oppakken.