Skip to main content
Beantwoord

Mijn opnames zijn verdwenen. Waarom betaal ik hier dan voor?

• November 8, 2024
  • 2 reacties
  • 71 keer bekeken

Opnames verdwenen.Waarom nog hier voor betalen,als kpn zich niet aan de regels houdt?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Andriena ,

Er is momenteel een tijdelijke storing. Voor jou te laat, maar hieronder een tip voor andere lezers: 

Als je een serieopname annuleert, dan worden op dit moment ook al opgenomen afleveringen verwijderd. Dit hoort niet te gebeuren, dus gaat KPN dit ook zo snel mogelijk weer oplossen. Dat is naar verwachting maandag. 

Deze fout gebeurt niet als je via de tv ontvanger een opname annuleert. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 8, 2024

Hallo @Andriena ,

Er is momenteel een tijdelijke storing. Voor jou te laat, maar hieronder een tip voor andere lezers: 

Als je een serieopname annuleert, dan worden op dit moment ook al opgenomen afleveringen verwijderd. Dit hoort niet te gebeuren, dus gaat KPN dit ook zo snel mogelijk weer oplossen. Dat is naar verwachting maandag. 

Deze fout gebeurt niet als je via de tv ontvanger een opname annuleert. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @Andriena dat is inderdaad een vervelende situatie. Wat Noordzee aangeeft klopt inderdaad en hou dat even in de gaten. Excuses voor het ongemak en als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!