Skip to main content
Vraag

Mijn soundgate wordt niet gedetecteerd via Bluetooth

• December 5, 2024
  • 4 reacties
  • 24 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Nu nog dat iig bij mij niet automatisch mijn soundgate wordt gedetecteerd als deze aanstaat. blijft constant maar om verbinding vragen en na de back toets kom ik in het start/home menu en niet in het programma wat ik aan het kijken was. automatisch vragen voor nieuwe BT apparatuur/verbinding is voor mij onhandig en zou alleen via settings moeten. ook handmatig stoppen/starten zou handig zijn.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • December 6, 2024

Hi ​@elbert k, ik denk ook graag mee. 

Als ik dit goed heb gaat het hier om een doorgeefkastje voor een gehoorapparaat klopt dit? Zo ja, zou ik ook mogen weten welke Soundgate je precies hebt? Is dat de Soundgate 3 of een andere?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 6, 2024

mijn soundgate is 3.1

als ik hem aan heb ivm mijn telefoon dan gaat het kastje automatisch naar het scherm om toe tge voegen(vraag om de code) als ik op de back toest drukt kom in weer in het start menu en niet naar het tvprogramma wat ik aan het kijken was.

Ook het automatisch aanmelden wanneer hij was toegevoegd was irritant. con alleen stoppen soor de soundgate te verwijderen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 6, 2024

het apparaat is 5 jaar oud btw

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 7, 2024

update: zojuist heeft 1 vd buren denk ik ook een BT apparaat geactiveerd om met 1 van zijn apparaten te koppelen. Helaas sprong bij mij de tvkastje op BT koppelen. en weg tv-programma wat ik zat te kijken.

verdomd irritant. it will BT aan en uitkunnen zetten zoals bv op mijn android telefoon