Skip to main content
Vraag

Mijn tv beeld staat regelmatig stil

• August 20, 2026
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

waarom staats mijn beeld regelmatig stil

3 reacties

JanD
Wijsgeer
  • August 20, 2026

Beste ​@Marcellino w wat voor tv-decoder gebruik je en indien mogelijk is deze via wifi of bekabeld aangesloten?

Indien via wifi, koppel de decoder eens bekabeld aan de router.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 20, 2026

waarom staats mijn beeld regelmatig stil

1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de KPN modem (router)? Of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen?
  3. De Sagemcom DIW7022 en de KPN TV+ Soundbox kunnen ook via WIFI. Als je via WIFI werkt op de KPN tv box, is het WIFI signaal op de plek van de KPN tv ontvanger dan sterk genoeg en is het WIFI signaal wel stabiel?

UTP kabel is altijd de beste oplossing.

WIFI kan soms druk zijn, met diverse apparten.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • August 24, 2026

Goedemiddag ​@Marcellino w , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Geen idee maar ik weet wel dat dat reuze irritant is dus goed dat je hier melding van maakt! Als je ons van iets meer context kunt voorzien, dan kunnen we gerichter met je meedenken richting een oplossing!

Beste ​@Marcellino w wat voor tv-decoder gebruik je en indien mogelijk is deze via wifi of bekabeld aangesloten?

Indien via wifi, koppel de decoder eens bekabeld aan de router.

Hier ben ik in eerste instantie vooral even benieuwd naar! Hopelijk kun je deze vragen beantwoorden en dan kunnen we vanuit daar verder kijken wat er in jouw geval nodig is om weer tv te kunnen kijken zonder dat het beeldregelmatig stilstaat. Voor directe ondersteuning kun je trouwens ook zelf een belafspraak inplannen met onze Helpdesk, dat schakelt vaak net wat vlotter!