Skip to main content

Ik doe mijn tv aan krijg ik de melding op het scherm dat mijn account is geblokkeerd.

Wat is er aan de hand kpn, ik betaal altijd alles netjes

Ik doe mijn tv aan krijg ik de melding op het scherm dat mijn account is geblokkeerd.

Wat is er aan de hand kpn, ik betaal altijd alles netjes

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Het beste kan, morgen vanaf 8 uur, gratis bellen met 0800-0402

Heb je misschien nog een tweede ontvanger, en doet die het ook niet? En wat zie je bij inloggen op tv.kpn.com?

Bij een ander ging het vanzelf weg:

… en bij de 95% stond er een melding: Uw account is geblokkeerd, neem contact op met de klantenservice.
Niet veel later schoot de TV ontvanger door naar het moment dat ik hem aan kon zetten.

…

Geheel uit zetten en weer aan zetten gaf geen melding meer, dus het lijkt te zijn opgelost.

Als dat bij jou niet zo is, dan weet ik niet of je dit als een technische storing kunt opvatten. Want alleen dan zou je kunnen bellen:

Voor technische storingen zijn we 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar op 0800-0402 (gratis).

Voor overige vragen kun je ons bellen (op datzelfde nummer) op maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00, en op zaterdag van 8:00 tot 17:00.

@Josses008K 

Nog 1 vraagje, is het via de KPN tv ontvanger of via de KPN app op de tv?

En als aanvulling, inderdaad kan je voor storingen (gelukkig) 24 uur per dag gratis 0800-0402 bellen.

Kan je eens een screenshot of foto plaatsen van die melding?

Was via de tv ontvanger heb deze opnieuw opgestart en toen was de melding weg.

Vraag me wel af wat het is geweest

Dank voor de hulp

Is opgelost

Heel fijn dat het op is gelost @Josses008K!

Ik moet bekennen dat het mij ook een raadsel is waar deze melding dan door veroorzaakt werd. Gelukkig is de melding weer weg en kun je nu weer lekker tv kijken 😊

Reageer