Skip to main content

Geen digitale tv met de Experiabox.

 

Hallo @Poena ,

Een experiabox is een modem. 
 

Voor TV kijken heb je een TV-ontvanger nodig. Of als alternatief kun je kijken via de KPN TV-app.

Dus sluit je TV-ontvanger aan met een HDMI-kabel of zoek in het app-menu van jouw TV naar de KPN-TV-app.


Huh?? 
Experiabox (= modem) icm C1+ is niet mogelijk bij KPN

Smartcard of C1+ kan alleen met Digitenne (ook KPN maar daar heeft de Experiabox niks mee te maken)

Misschien iets duidelijker uitleggen wat je bedoelt en welke apparatuur je allemaal hebt. 


KPN TV werkt niet met een smartcard. Kan alleen met de losse ontvanger via een hdmi ingang van je televisie of met de app voor kpn itv in je televisie. Niet via DVB-C zenders met smartcard.


Hallo @Poena ,

Een experiabox is een modem. 
 

Voor TV kijken heb je een TV-ontvanger nodig. Of als alternatief kun je kijken via de KPN TV-app.

Dus sluit je TV-ontvanger aan met een HDMI-kabel of zoek in het app-menu van jouw TV naar de KPN-TV-app.

@Poena 

Heb je inmiddels jouw TV-ontvanger gevonden en aangesloten? 

Kun je nu TV kijken? 


Hallo @Poena, zoals enkele community leden al aangeven: Voor tv bij KPN is een tv-ontvanger nodig. We willen je graag helpen, dus kun je iets meer verduidelijking geven over hoe en wat je precies wil aansluiten op jouw tv-toestel? 


Beste Jeroen,

 

Het probleem is al opgelost.


Beste allemaal,

 

Ik ben geen ict'er, maar ik heb wat zitten knutselen en jawel de tv ging aan de slag.

Binnen know time had ik weer internet kpn box ertussen met hdmi kabel en klaar was Kees.

Wat het allemaal was geen idee, ik heb de experia gereset en dan was eigenlijk alles, de hele boel was in de war.

 

Bedankt voor jullie reacties.

 

Groetjes,

 

Poena

 

 


Reageer