Skip to main content

Mijn tv ontvanger geef aan beperkte modus

STB-dtv-01

Heb hem al in stanby

gezet en ook al de stekker er uit gehaald maar blijf in beperkte modus

@Renata61 Misschien helpt de oplossing in dit topic ? 

Ik kan sinds een paar dagen niet meer opnemen en opnames verwijderen, foutcode STB-dtv-01 | KPN Community


Hoi, Renata. Dat is lastig. En vervelend. Het zijn dan alleen de eerste 16 tv zenders.

Ikzelf had het laatst bij aanzetten v.u. ECO. Toen heb ik daarna de ontvanger nog even 2 minuten uitgezet (stand-by) en weer aan en toen was het weg.

Welk merk/type ontvanger heb je?

P.S. Je kunt wel al je zenders zien via http://tv.kpn.com en de app in smartphone, tablet en televisies van Samsung, LG, en die met Android-TV (o.a. Philips, Sony, TCL, e.a.).

Kun je wel in het menu komen? Voor een Frisse start.


Ik heb het opgelost via de site.

Hem uitzetten en weer aan als je dan het beeld krijg van opnieuw opstarten dan op de stand-by knop heel even indrukken toen was hij uit de beperkte modus .

Maar bedankt voor je reactie 


Hoi @Renata61, tot dat het al gelukt is. :)


Dank Renate 61; maar wat een gehannes zeg. Ik zag dat dit zeker vorig jaar al speelde. Ik en vele anderen zitten hier niet op te wachten. Misschien toch maar naar Ziggo!


Ik begrijp zeker dat je er niet op zit te wachten. Het is voor nu iets wat bij een handjevol klanten sinds gisteravond speelt. Met techniek kan helaas wel eens wat mis gaan, al proberen we dat altijd voor te zijn en gebeurt het toch, doen we er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. 


Dank Renate 61; maar wat een gehannes zeg. Ik zag dat dit zeker vorig jaar al speelde. Ik en vele anderen zitten hier niet op te wachten. Misschien toch maar naar Ziggo!

Ziggo is ook niet zaligmakend. Het is overal wel eens wat. En vaak is de oplossing simpel.


Bij ons nu hier precies het zelfde.

Word er helemaal flauw van. Elke keer moet de tv opnieuw met de ontvanger worden geconfigureerd omdat het dan niet meer werkt met de tv afstandsbediening. En dan gaat de ontvanger in de beperkte modus! Kpn hebben jullie niet al inmiddels wat nieuwere modems hiervoor. Ding van ons is 7 jaar oud. 


't Lijkt weer te werken. 


Er was een korte verstoring in het netwerk. Het werkte allemaal snel weer.Â