Skip to main content

Was er nog een oplossing voor dit probleem gevonden? mijn tv ontvanger doet namelijk hetzelfde, deze gaat eigenlijk elke dag wel een keer in spontane reboot.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Jwludden, welkom hier. 

Als de ontvanger dagelijks herstart, dan gaat er ergens iets niet goed. Wat heb je al gedaan? Heb je de ontvanger bijvoorbeeld al eens een fabrieks reset gegeven? Is het daarna verholpen?


Ik heb er nog geen oplossing voor gevonden. Het lijkt de laatste tijd iets minder te gebeuren, maar weg is het nog zeker niet.


Je hebt wel de ontvanger een reset gegeven?

Welk type ontvanger heb je precies?

Hoe is deze aangesloten op het modem? Met een kabel? Draadloze verbindingsset? Of via de wifi mocht je TV+ ontvanger hebben. 


Hoi @Jwludden, welkom hier. 

Als de ontvanger dagelijks herstart, dan gaat er ergens iets niet goed. Wat heb je al gedaan? Heb je de ontvanger bijvoorbeeld al eens een fabrieks reset gegeven? Is het daarna verholpen?

Bijna dagelijks moet ik de tv+ box herstarten. Ik ben opgehouden met een logboek bij te houden. Afgelopen weken dagelijks of een spontane of handmatig moeten herstarten. Alles gedaan volgens de “probleemoplosser” (ook fabrieks reset). Bij mijn vorige provider moest ik zelden de mediabox herstarten/resetten. Na afloop contract (pas in 2025)  zal ik heroverwegen of ik bij KPN wel klant blijf.

 


Goedemorgen @P. den Brabander en bedankt voor jouw bericht.

Flink balen natuurlijk en ook zeker niet de bedoeling dat je de tv+ dagelijks moet herstarten. Wanneer je de probleemoplosser hebt doorlopen en de box ook al een factory reset hebt gegeven, dan klinkt het alsof deze tv+ box eens moet worden omgeruild. Om dit proces in gang te zetten, kun je bellen met 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Laat je ons weten hoe dat is afgelopen?