Skip to main content
Beantwoord

Mijn tv-ontvanger is kapot, maar omwisselfunctie op KPN service pagina weigert

• January 23, 2025
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Hallo,
Ik heb een vervelend probleem. Mijn tv-ontvanger is kapot. Als ik de servicepagina van KPN gebruik en alle stappen (nu al op verschillende dagen en velen keren geprobeerd) doorloop dan kom ik steeds bij het punt dat ik de tv-ontvanger van KPN mag omwisselen, maar als ik dan op de [Bevestigen]  knop druk krijg ik een foutmelding. 

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Beste antwoord door Maja van KPN

Wat ontzettend onhandig dat het steeds mis gaat ​@GerSar 😑

Ik zie dat Marlon je al de tip heeft gegeven om even met onze klantenservice te bellen, en hoop dat het via die weg gelukt is om de omruil alsnog in gang te zetten!

Mocht je nog niet gebeld hebben, dan wil ik graag nog even benoemen dat het ook mogelijk is om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei. De collega die je aan de lijn krijgt, heeft jouw informatie al paraat en kan je hier snel mee verder helpen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• January 23, 2025

Waarom bel je niet gewoon naar 0800-0402? 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 26, 2025

Wat ontzettend onhandig dat het steeds mis gaat ​@GerSar 😑

Ik zie dat Marlon je al de tip heeft gegeven om even met onze klantenservice te bellen, en hoop dat het via die weg gelukt is om de omruil alsnog in gang te zetten!

Mocht je nog niet gebeld hebben, dan wil ik graag nog even benoemen dat het ook mogelijk is om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei. De collega die je aan de lijn krijgt, heeft jouw informatie al paraat en kan je hier snel mee verder helpen!