Skip to main content

Hallo, onze tv ontvangers lopen regelmatig vast, waardoor we geen tv kunnen kijken op dat moment. Resetten etc doen we regelmatig. We hebben zelfs een nieuwe tv gekocht, maar dat is dus niet de oplossing blijkbaar. Zouden jullie mee willen kijken? 

Welke KPN tv decoder heeft u?

EN

Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12?

(of te wel wat zit daar allemaal tussen)

 

P.S.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.😉


Ah, ik had de hoop dat KPN ook ging helpen, zoiets stond op de site, aangezien bellen ook niet mogelijk is.

 

Dan wil ik graag de moderator mijn profiel laten verwijderen van dit forum, blijkbaar is dat zelf doen niet mogelijk.
 

Kan iemand mij vertellen hoe ik dan wel contact kan hebben met KPN of is de enige optie opzeggen en een andere provider zoeken die wel zorgt voor dat ik tv kan kijken. 


@MarliekeM

Bellen is gelukkig nog steeds mogelijk.

Gratis 0800-0402

 

OF

Vul je profiel zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderator het voor je nakijken.

I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren. 

 

Maar als je de vragen van mij beantwoord, dan kunnen wij (klanten KPN) je hoogst waarschijnlijk helpen. 😉


Welke TV ontangers heb je? 

Heb je ook op jouw 2 TV ontvangers frisse start laten uitvoeren? 

Heb je ook de netwerkkabels nagekeken die van jouw experiabox naar jou 2 TV onvangers lopen? 

heb je glasvezel of koperverbinding? 

Vervang eerst de netwerkkabels door nieuwe netwerkkabels en laat jou 2 TV ontvangers poosje spelen. 

Kijk goed of de TV ontvangers blijft vastlopen. 

Zap daarna naar 1 van de andere TV zenders en kijk goed of jou 2 TV ontvangers blijft vastlopen of niet. 

Loopt jou 2 tv ontvangers niet vast of blijft gewoon netjes doorspelen. dan is het probleem al opgelost. 

Loopt jou 2 tv ontvangers weer vast, Vraagt dan bij KPN voor 2 gloednieuwe TV ontvangers. 

Veel succes nog. 


Ik heb hetzelfde probleem. De ontvanger blijft maar vastlopen. Na alles opnieuw opstarten en installeren werkt het weer een dag of 2, zeer irritant. Zeker als Jurjen van de klantenservice zomaar ophangt omdat hij niet verder wil proberen te helpen🤦‍♂️ Het is volgens mij niet de bedoeling om op zijn advies dan maar geen HD kwaliteit te gebruiken en dan maar hopen dat het opgelost is. Nu is er door een aardige collega van hem nu wel een ticket aangemaakt om eens verder te kijken.