Skip to main content

Hallo, heer/mevrouw

Heb nu al een paarkeer pech gehad dat op een ongelukkig  moment de KPN TV+ Box vastloopt,
daar word ik erg boos van, ben namelijk van ZIGGO naar KPN gegaan maar nu ik deze nieuwe TV+ Box ervaar heb ik er al spijt van dat ik ben overgestapt, zit je met deze ongemakken 

Is de decoder rechtstreeks bekabeld aangesloten op de modem of anderszins @Riensma ?


Ja deze is verbonden met een vaste verbinding via een Netgear GS108Ev.3 (8 Ports plus switch) deze ligt onder de TV in een tv kast, van hieruit de woonkamer richting de meterkast verbonden met KPN Box-12b

De kleine next-box haal ik er af en de KPN TV+ Box sluit je aan op de zelfde utp verbinding stroom snoer aansluiten en kijken maar, een raadsel? 


Hoi @Riensma. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger soms vastloopt. Heb je de mogelijkheid om jouw tv-ontvanger (tijdelijk) rechtstreeks aan te sluiten op jouw KPN Box 12? Daarnaast wil ik je vragen om onze online Servicetool eens te doorlopen. Als dit het probleem niet verhelpt dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402)


 

De kleine next-box haal ik er af en de KPN TV+ Box sluit je aan op de zelfde utp verbinding stroom snoer aansluiten en kijken maar, een raadsel? 

 

Wat bedoel je hiermee? 

 

Stroom snoer (voedingskabel van de voedingsadapter denk ik)

Ik denk dat je de voedings adapter van de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) het beste kan gebruiken. 

 

Goede UTP kabel mag zo wie zo geen probleem zijn.

 

Een goede HDMI kabel is ook belangrijk. 

 

En wanneer en waarbij loopt hij vast? 


Reageer