Mijn tv ontvanger valt steeds uit ook midden in een programma's zeer iritant
Dat is natuurlijk vervelend en niet de bedoeling. Welke ontvanger heb je?
En weet je zeker dat het niet na 4 uur onbediend is dat de tv zelf uitgaat. Of het kastje, die heeft die instelling ook, mits je een Arris of Arcadyan hebt.
een Sagemccom DIW7022-253953573-F01Â Article Nr 849054
serienr :622512025382
DIW7022 dus.
Wat gebeurt er? Krijg je dan het kpn logo?
het uitvallen gebeurd direct midden in een programma dan gaat het kastje weer opnieuw opstarten ook gebeurt het veel dat de gids het niet gelijk doet dan zit die vast gids weg doen en weer opnieuw de gids vragen en dan doet de gids het wel, ook moeten wij het kastje opnieuw opstarten want dan wil het kastje niets meer doen op nieuw opstarten en dan doet het kastje/tvontvanger het weer voor zolang het duurtÂ
Niet in de gids kunnen manoeuvreren heb ik ook af en toe. Dan ga ik er weer uit en via het menu naar de gids. Dan tot heden geen probleem.Â
Dat ie herstart terwijl je kijkt en verder niks bedient mag niet gebeuren.Â
Al eens herstart door de stekker minimaal 3 minuten uit het stopcontact te halen?
En anders een harde reset, maar dan ben je al je inloggen op apps kwijt en de inlog op je Google account. Allemaal wel weer te herstellen. Maar toch…
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.