Skip to main content
Beantwoord

Mijn tv-ontvanger werkt alleen als ik hem op mijn TP link Deco aansluit

• January 22, 2025
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Gerard Loos
Nieuwkomer

Sinds kort hebben we nieuwe Wifi versterkers TP linkĀ  Deco met Wifi 6E.

op glasvezel.

Het TV ip signaal werkte op 1 ontvanger goed (met bekabeling en switch)

Maar op de TV ip ontvanger die rechtstreeks op de Experia box zit valt het signaal daarop weg. Als ik hem aansluit op de TP link (Hoofd deco) dan werkt het wel.

Ik heb op de hoofd Deco aangegeven dat hij geen TV ip signaal doorgeeft.

En toch moet ik daarop een ontvanger aansluiten.

Ik ben even coufeus nu....

Ā 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Gerard Loos. Welkom op de KPN Community!

Ik heb zelf geen TP-Link Deco apparatuur, maar ik ben even gaan rondzoeken op ons forum naar soortgelijke situaties. En dan kom ik dit topic tegen en daarin legt TDN uit wat er mogelijk fout gaat. Ook geeft de topicstarter aan dat wanneer hij een directe kabel naar een switch laat gaan dezelfde problemen heeft die jij beschrijft. Wat wel werkt is om de switch aan te sluiten op de Hoofd Deco.Ā 

Misschien dat ​@TDNĀ nog uitsluitsel wil geven of ik het zo goed beschrijf en dat dit de juiste aansluitsituatie hoort te zijnĀ šŸ™‚

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 24, 2025

Hoi ​@Gerard Loos. Welkom op de KPN Community!

Ik heb zelf geen TP-Link Deco apparatuur, maar ik ben even gaan rondzoeken op ons forum naar soortgelijke situaties. En dan kom ik dit topic tegen en daarin legt TDN uit wat er mogelijk fout gaat. Ook geeft de topicstarter aan dat wanneer hij een directe kabel naar een switch laat gaan dezelfde problemen heeft die jij beschrijft. Wat wel werkt is om de switch aan te sluiten op de Hoofd Deco.Ā 

Misschien dat ​@TDNĀ nog uitsluitsel wil geven of ik het zo goed beschrijf en dat dit de juiste aansluitsituatie hoort te zijnĀ šŸ™‚

Gerard Loos
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2025

Dank Arjen van KPN.

Alle apperatuur werkt hier wel zonder storingen.

Alleen blijft het vreemd dat ik 1 ip tv ontvanger niet meer rechtstreeks op de Experia box kan aansluiten.

Dit alles na een update Experia box V10.

Het ging een tijdje goed.

Ik heb 'm gewoon via de HoofdĀ Deco lopen en dat gaat goed.

Mvg Gerard.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • February 14, 2025

Ik ben blij dat alles nu naar behoren werkt. Dat is het belangrijkste. Als je nog eens hulp nodig hebt, dan weet je de Community te vinden!