Skip to main content

Goedendag,

Vandaag heb ik plotseling problemen met mijn tv ontvanger, ik volg alle stappen aangegeven op de website van kpn maar niets helpt. 
Ik besluit hierop de klantenservice te bellen, ik leg de situatie uit en dan begint deze mijnheer te praten over de experiabox. Ik leg hem nog een keer uit dat de experiabox het probleem niet is maar de tv ontvanger. Dan wil de mijnheer dat ik de kabels ga nakijken. Ik leg hem nog een keer uit dat de kabels het probleem niet zijn maar de tv ontvanger.
Dus ik vertel hem dit, vervolgens zegt hij dat dit het niet hoeft te zijn..
Ik heb al heel lang tv van kpn en ik heb al heel vaak storing gehad met de tv ontvangers.
Ik weet prima waar de storing vandaan komt, dus met klantenservice kom je tegenwoordig ook niet echt verder. Die luisteren niet eens.

Beste @Anne-Marie,

Het is erg vervelend dat je problemen hebt met de TV ontvanger, ik zal denk ik dezelfde vragen ook gaan stellen, zodat ik een idee kan krijgen hoe het zit. Dus hier mijn vragen:

  • Welke merk en type modem & TV ontvanger heb je?
  • Hoe is de tv ontvanger aangesloten met de modem: “bekabeld of draadloos” (DVS = Draadloze verbindingsset)
  • Heb je de TV ontvanger een fabrieksinstellingen geplaatst: 

    Resetten van de TV ontvanger gaat als volgt:

  • MENU → Instellingen → Systeem → Frisse start

Hopelijk kan dit misschien het probleem oplossen.


Ik heb een Experiabox v10 en een arcaduan tv ontvanger.
Alles is bekabeld
Ja ik heb alles naar fabriekinstellingen geplaatst.
Nee het is niet opgelost.

Sorry altijd dezelfde vragen, terwijl ik al schreef dat ik weet hoe je de meeste zaken moet oplossen.
Dat had ik tegen de mijnheer ook al gezegd.

Ik heb de 2de ontvanger maar gepakt, en weet je wat?
Het is opgelost, ik kan met 1 ontvanger prima kijken ruil ik hem om met de andere is er hommeles.

😑 

Maar hier heb ik geen 2 tv ontvangers voor.

 


@Anne-Marie fijn dat het met de andere tv ontvanger wel werkt, alleen vind ik dat je niet zo geïrriteerd hoeft te reageren met vetgedrukte woorden. Ik werk op het forum, en ik werk niet op de klantenservice. Dus kan ik de gegevens niet inzien wat er met die persoon van de klantenservice is besproken. Als je de andere wilt omruilen kun je beter even (helaas) weer bellen met de klantenservice. 😉 Want die tv ontvanger is dus duidelijk defect. 👍🏼


Dank je voor je antwoord.


Dank je voor je antwoord.

Graag gedaan @Anne-Marie, is het inmiddels gelukt om een tv ontvanger om te ruilen via de klantenservice? 🤔😉


Hoi @Anne-Marie . Als de ene tuner wel goed werkt en de andere niet, dan heeft die kabel enzo weinig zin meer , inderdaad.

Mocht het via de klantenservice niet lukken, laat het hier even weten. Dan kijk ik met je mee.


Ja, klantenservice is inmiddels gelukt, dank je. 


Ja, klantenservice is inmiddels gelukt, dank je. 

Wat fijn dat het gelukt is @Anne-Marie, krijg je een andere ontvanger? 🤔😉


Sorry ik was een beetje druk de laatste dagen.
Ja het is gelukt, bedankt voor het antwoord.


Mijn tv ontvangers blijven hangen op 80% ,

Heb al herhaaldelijk alles gereset maar nog geen verbetering


Mijn tv ontvanger gaat niet verder dan 80% en slaat dan vast heb al van alles geprobeerd maar niks lukt.

En dan heb ik ook nog is slechte wifi naast dat 1 ontvanger t niet doet 


Hoi @Marianhenkie . Vaak heeft dat met een switch of iets dergelijks te maken.

Zijn die ontvangers rechtstreeks aangesloten op het KPN modem?


Ja


Goedemiddag,

dinsdag gebeld met KPN. Er zou mij binnen 2 werkdagen een bericht worden toegestuurd waar ik mijn TV ontvanger kon omruilen. Inmiddel 3 dagen verder geen bericht. 
dus bel weer met KPN. 

Kreeg nu het bericht dat de vorige medewerker iets heeft toegezegd wat niet kon. 
hoogst merkwaardig. 
Hij had een 4k aanvraag er bij gedaan( wat dat dan ook inhoudt) en ik zou via de logistieke dienst een bericht krijgen. 
kwalijk dat de ene medewerker iets toezegt waar vanuit Kpn zelf niet wordt gereageerd. En dat ik door zelf te bellen ineens moet horen dat het niet kan. 
Na zeker meer dan 30 jaar trouwe klant te zijn is dit wel zeer teleurstellend. 


Je reageert in een topic van vorig jaar, @Lulla .  Als je wilt dat we je verder helpen kun je het beste een eigen topic aanmaken.