Skip to main content

mijn ontvanger VIP 5202 is defect ik heb diverse malen gereset , opnieuw de software ingeladen maar de ontvanger reageert niet meer na update op de afstandbediening.

Hij reageert wel indien ik de afstandbediening vlak bij de ontvanger hou . Ook de afstandbediening heb ik opnieuw ingesteld , batterij vervangen maar niets werkt. 

De ontvanger gaat nu steeds in een foutcode 303 , het is niet de verbinding want indien ik deze omruil met een andere ontvanger is er geen probleem, dus het probleem zit in de vip 5202.

Graag een nieuwe ontvanger z.s.m 

 

Voor een snelle(re) reactie kun je beter even gratis bellen met 0800 0402 @Rudolf43 


Hi @Rudolf43, ik denk ook graag mee. 

Je geeft aan dat je 2 ontvangers hebt. Reageert de andere ontvanger wel op de afstandsbediening? Dan ligt het aan de ontvanger. Volg dan het advies van Nomen en bel even met ons. 

Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
 

 


 

 


Ik heb contact gehad met 0800 0402 en deze hebben gecontroleerd dat ik drie ontvangers actief had.

Maar dat klopt niet , ik heb wel drie ontvangers maat dat komt omdat ik ben overgegaan naar 4 k tv, ik moest toen de oude ontvangers retour sturen en heb toen geen twee maar drie 4k ontvangers ontvangen, deze hoefde ik na contact niet retour sturen.

Inmiddels is deze derde ontvanger al langere tijd defect en de tweede ontvanger stopt steeds met het signaal krijg dan de code 302. Indien ik deze verwissel met de eerste ontvanger dan verplaats ik het probleem. 

Ik heb geen drie ontvangers nodig aangezien ik maar twee kamers heb.

Na telefonisch contact is de telefoon gewoon door de medewerker er op gelegd dus mijn vraag is nu wat te doen.

Ik kan de derde ontvanger wel terug sturen maar dan moet er wel daarvan een aantekening worden gedaan zodat ik alsnog een defecte ontvanger kan omruilen.

Op dit moment weet ik niet meer wat te doen, telefonisch begrijpen ze mij waarschijnlijk niet .

Misschien kunnen ze mij bellen en dan na het lezen van deze post het begrijpen..


Even een update , De ontvanger ging na steeds weer een reset in plaats van de code 302 opeens weer op de goede mannier aan . Dit pas na 4 maal resetten.

Het probleem was dus het inladen van de software, tot nu toe is alles weer zoals het moet de afstandbediening werkt weer normaal ,wel moeten resetten.

Het enige wat ik nu nog wil weten is of ik de derde ontvanger , die ik niet nodig heb, retour moet sturen. 


Hi Rudolf, een erg bijzondere ervaring. Ik help uiteraard graag. Ik zie waarom dit verwarrend is. Administratief staat dit goed, 2 ontvanger. Technisch wel 3 gekoppeld, je hebt hier niet voor betaald. 

Ik zal dit voor je voor de zekerheid verwijderen, heb je de laatste 3 cijfers van het serienummer van de ontvanger die je terug gaat sturen? 

Het retouradres is: 
KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Vergeet niet om een briefje toe te voegen met je NAW-gegevens en klantnummer. 

 

Als laatste vind ik het fijn om te lezen dat alles nu weer goed werkt. 


Bedankt voor uw reactie in deze.

De laatste drie cijfers zijn 951, ik begrijp dat ze alle drie gekoppeld zijn maar dat is waarschijnlijk gebeurd toen ik een probleem had met een ontvanger en toen de derde ontvanger daarvoor geplaatst heb. Ik gebruik deze derde ontvanger niet.

Ik zal zo snel mogelijk de ontvanger retour sturen maar het kan op dit moment niet gelijk.

Door een val heb ik een rug fractuur opgelopen dus moet k even voorzichtig zijn , ik zal zo snel mogelijk een doosje halen en de ontvanger opsturen.

Mvg, R B


Bedankt voor uw reactie in deze.

De laatste drie cijfers zijn 951, ik begrijp dat ze alle drie gekoppeld zijn maar dat is waarschijnlijk gebeurd toen ik een probleem had met een ontvanger en toen de derde ontvanger daarvoor geplaatst heb. Ik gebruik deze derde ontvanger niet.

Ik zal zo snel mogelijk de ontvanger retour sturen maar het kan op dit moment niet gelijk.

Door een val heb ik een rug fractuur opgelopen dus moet k even voorzichtig zijn , ik zal zo snel mogelijk een doosje halen en de ontvanger opsturen.

Mvg, R B

IK heb vandaag 05-03-2024 de ontvanger retour gestuurd .


@Rudolf43 Och joh, dat had echt geen haast. Dankjewel voor de genomen moeite en veel beterschap gewenst.

De ontvanger is bij deze verwijderd.Â