Skip to main content
Beantwoord

Minigids op Chromecast geeft niet standaard alleen favoriete zenders weer

• May 23, 2025
  • 5 reacties
  • 30 keer bekeken

Hallo,

De mini gids op de chromcasts geeft altijd alle zenders weer i.p.v. alleen de favorieten.

zeer lastig dat je steeds terug moet.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Texmex, welkom op onze community! Ik heb je topics even samengevoegd om het overzichtelijk te houden. Hoewel het me niet helemaal duidelijk is of je deze beide dingen ervaart via de app. Kun je dit toelichten ​@Texmex?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 23, 2025

Als je TV zender kiest via de gids dan stopt deze als het programma is afgelopen i.p.v. doorgaan naar het volgende programma. 

Admin: topics samengevoegd

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 24, 2025

Hallo ​@Texmex ,

Klik rechts bovenin op dat blauwe tekentje en kies dan “favoriete zenders”. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 24, 2025

Dat is niet precies wat ik bedoel. Ik heb in de gewone gids wel de favorieten, maar niet in de minigids. Die zit als je naar beneden scrolt tikdens het kojken van een programma. Dan krijg ik alle zenders helaas. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 24, 2025

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Is het niet handiger om het nummer van de zender in te tikken?

Dan loopt het altijd goed door.

In principe zou dat in de gids ook moeten, als het een Live lopend programma is.

Bij terugkijken werkt het zo wie zo niet.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Texmex, welkom op onze community! Ik heb je topics even samengevoegd om het overzichtelijk te houden. Hoewel het me niet helemaal duidelijk is of je deze beide dingen ervaart via de app. Kun je dit toelichten ​@Texmex?