Ik mis 4 zenders waaronder Belgiƫ 1 en Canvas. Opnieuw installeren van de app werk niet
Admin: afgesplitst & eigen topic voor aangemaakt
Dat komt omdat sommige kanalen niet zichtbaar zijn omdat het kijken via de TV+ appĀ gezien wordt als Ā ābuitenshuis kijkenā en daarom niet bekeken kunnenĀ worden. Heeft met rechten van die zenders te bekijken. KijkĀ hierĀ voor meer uitleg.Ā
Hoi
Heb je wellicht de filter op "Buitenshuis te bekijken" staan want dan zal je die zenders inderdaad niet zien.
Ā
Overigens zou het mooi zijn als KPN ook zou komen met de optie "Buitenshuis te bekijken favoriete zenders".
Dat is echt een min punt bij kpn tv.
Bij bijvoorbeeld Ziggo kan je de Vlaamse zenders wel buitenshuis kijken. Ook zijn daar veel meer regionale zenders in het tv pakket opgenomen.
Heb je wellicht de filter op "Buitenshuis te bekijken" staan want dan zal je die zenders inderdaad niet zien.
Ā
Overigens zou het mooi zijn als KPN ook zou komen met de optie "Buitenshuis te bekijken favoriete zenders".
Wat goed! Dankjewel voor de tip! Ik ga het proberen (heb mijn iPad niet bij de hand). :-)
Dit was inderdaad de oplossing. Nogmaals dank hiervoor.
Fijn dat alles weer werkt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.