Skip to main content
Beantwoord

Moet de afstandsbediening steeds opnieuw koppelen

• March 6, 2025
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Deze week al diverse keren mijn afstandsbediening moeten kopelen. Vanavond alleen al drie keer.

van alles geprobeerd ook de eerdere oplossingen. Niet het gewenste resultaat.Volgende oplossing wordt voor mij opzeggen. Heel jammer want op zicht ben ik best tevreden. Maar dit knullige gedoe kan ik slecht tegen.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@Henri en, niet fijn dat de afstandsbediening niet lekker werkt.

We denken hier in de community graag met je mee. Om je goed te kunnen helpen heb ik een eigen topic van je vraag gemaakt. Heb je de tip uit het andere topic al geprobeerd? In veel gevallen helpt het resetten van de afstandsbediening goed bij dit soort dingen. Ook in dit artikel vind je meer informatie over resetten en opnieuw koppelen van de TV+ afstandsbediening:

Voor snellere hulp kan je ook een belafspraak maken. Een collega van me belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Henri en, niet fijn dat de afstandsbediening niet lekker werkt.

We denken hier in de community graag met je mee. Om je goed te kunnen helpen heb ik een eigen topic van je vraag gemaakt. Heb je de tip uit het andere topic al geprobeerd? In veel gevallen helpt het resetten van de afstandsbediening goed bij dit soort dingen. Ook in dit artikel vind je meer informatie over resetten en opnieuw koppelen van de TV+ afstandsbediening:

Voor snellere hulp kan je ook een belafspraak maken. Een collega van me belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.