De DIW7022 box moet regelmatig worden gereset. Het beeld staat dan vast. De groene led op het kastje knippert wel als de afstandbediening wordt bedient maar er gebeurt dan helemaal niets. Na van spanning af te zijn geweest werkt het weer. Mijn vrouw wordt er gek van. Wie helpt me van dat probleem af voordat ze met de afstandbediening gaat smijten.
Dag
Hi
Je geeft aan dat je hem moet resetten, doe je dit dan volgens de TV+ Box resetten stappen? Later noem je namelijk het stroomloos maken en dat is geen reset, dus ik vraag dit puur als check.
Mocht dat inderdaad gedaan zijn en helpt dit niet, loopt het geluid dan nog wel door op het moment dat dit gebeurt? Of slaat alles vast?
Mocht het alleen het beeld zijn, heb je dan ook een andere HDMI kabel in huis die je tijdelijk kunt testen? Ik ben benieuwd hoe het dan gaat.
Ik lees even mee.....
Je deed de reset zoals hier omschreven?
volgens de TV+ Box resetten stappen?
Als je dat eerder namelijk ook op deze manier deed, en je merkt dat het probleem hierna nog steeds terugkeert,
Mocht dat inderdaad gedaan zijn en helpt dit niet, loopt het geluid dan nog wel door op het moment dat dit gebeurt? Of slaat alles vast?
Mocht het alleen het beeld zijn, heb je dan ook een andere HDMI kabel in huis die je tijdelijk kunt testen? Ik ben benieuwd hoe het dan gaat.
Dan ben ik benieuwd naar de antwoorden op deze vragen.
Ik hoop dat het nu gewoon blijft werken!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.