Skip to main content
Beantwoord

Mogelijk om een Formulier Z12 in plaats van de TV+ Box van KPN te gebruiken?

• September 13, 2025
  • 6 reacties
  • 132 keer bekeken

Spike11
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Is het mogelijk om een Formuler Z12 ipv de tv box van kpn te gebruiken om tv te kijken met tv abo van kpn

Beste antwoord door TDN

Volgens Google draait het op Android 12, dus daar zou je de tv+ app kunnen installeren. 

Dat is AOSP Android 12 en niet Google Android TV 12. Je kan niet zonder extra stappen de SmartTV app installeren, maar moet de Smartphone app gebruiken.

Qua beeldkwaliteit is dat alleen wel een stuk minder. 

De Smartphone App heeft nog mindere kwaliteit dan SmartTV app, dus 2 stukken minder

6 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • September 13, 2025

Volgens Google draait het op Android 12, dus daar zou je de tv+ app kunnen installeren. Qua beeldkwaliteit is dat alleen wel een stuk minder. 

Spike11
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • September 13, 2025

Volgens Google draait het op Android 12, dus daar zou je de tv+ app kunnen installeren. Qua beeldkwaliteit is dat alleen wel een stuk minder. 

dus ga ik daar niet op vooruit?

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • September 13, 2025

Nee. Enkel en alleen de tv ontvangers van KPN kunnen (bekabeld) het beste signaal uitzenden. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 13, 2025

Volgens Google draait het op Android 12, dus daar zou je de tv+ app kunnen installeren. 

Dat is AOSP Android 12 en niet Google Android TV 12. Je kan niet zonder extra stappen de SmartTV app installeren, maar moet de Smartphone app gebruiken.

Qua beeldkwaliteit is dat alleen wel een stuk minder. 

De Smartphone App heeft nog mindere kwaliteit dan SmartTV app, dus 2 stukken minder

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Spike11, ik lees dat de KPN Community leden jou al van enkele antwoorden hebben voorzien. Mocht je nog meer vragen hebben? Stel ze gerust! 

Frans123
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • September 17, 2025

Bij wie heb jij deze formuler Z12 besteld en gekocht? 

Want deze boxen worden vaak gekocht met abonnement voor illegale iptv. 

Zit op dat formuler Z12 box geen abonnement op voor illegale iptv? 

Maar ik raad je aan om KPN TV + box gaan gebruiken om te gaan streamen of TV te kijken. 

Als je smarttv heb. Dan kun je beter KPN TV + app op installeren.Â