Skip to main content
Vraag

Mogelijkheid tot automatisch doorspelen opgenomen afleveringen van een serie

• June 5, 2026
  • 4 reacties
  • 51 keer bekeken

Kun je instellen dat opgeslagen afleveringen automatisch doorlopen naar volgende aflevering bij afspelen

4 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • June 5, 2026

Welke KPN tv ontvanger heb je?

En je bedoelt dat aan het einde van de opname, automatisch naar de volgende opname gaat.

Meestal staat er nog 10 a 15 minuten achter de opname (i.v.m. uitloop programma) 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 5, 2026

Ik heb de recente kpn tv + box en inderdaad het gaat om automatisch naar de volgende aflevering.

Bij ziggo, vertellen ze me kun je overigens de uitloop van een aflevringen verkorten. Kan dat ook bij kpn?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • June 5, 2026

U heeft de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Uitloop verkorten is zo wie zo geen goed idee, omdat een voorgaand programma kan uitlopen en dan mis je het einde. Vooral de Belgische zenders hebben dat regelmatig.

De opname die op een server staan, zijn voor meerdere mensen die die opname hebben ingesteld.

Maar je kan het natuurlijk altijd als wens vermelden in Feature request (wensenlijst).

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Amsijw, ik begrijp de wens. Zelf zou ik dit ook wel kunnen waarderen. De wens is inmiddels bekend bij de ontwikkelaars, hopelijk is dit dan ook in de toekomst realiseerbaar.Â