Skip to main content

Beste,

Mijn bejaarde moeder kijkt veel tv. Enkele weken geleden kreeg ze een mail waarin stond dat ze haar ontvanger kon omwisselen omdat deze oud was. Dat hebben we gedaan en ook geprobeerd aan te sluiten mbv de installatiegids. Zowel mijn man als ik kregen het niet werkend dus hebben we de oude weer aangesloten. Nu staat er steeds de melding dat deze over 6 dagen niet meer werkt. Ik probeer een afspraak met een monteur te regelen maar dit lukt niet. Graag met spoed hulp anders worden haar dagen wel erg leeg zonder tv!

Welke KPN tv ontvanger heb je ontvangen?

Meestal kan je hem zelf aansluiten, of een buurman of zo.

Dat scheelt je meteen een hoop geld.

 

Maar je kan een afspraak maken via 0800-0402 (gratis telefoonnummer)

 

Wat heb je al gedaan?

Waar loop je tegen aan?

Misschien kunnen wij je op het forum helpen.

 

Meestal is het:

Kabels erin (HDMI en UTP)

Wel de nieuwe voedingsadapter (volksmond stroomadapter) gebruiken. 

Aanzetten (soms met de schakelaar achterop)

Laten opstarten

KPN tv code invullen (14 cijfers beginnende met 200000xxxxxxxx) en de pincode.

Meer hoef je niet te doen. 

 

Zie eventueel ook hier.


Waarom belt u niet even met 0800-0402? 
Of bestel een monteur online via hier


Dank voor de reacties en de suggesties! Als 1 van die opties nu eens zou werken… De dingen die je noemt bij ‘meestal’ zijn (door 2 mensen) geprobeerd, als je dat nummer belt kom je in een keuzemenu dat eindigt in dat je de zelfinstructie moet volgen en als ik online een afspraak probeer te maken staat er steeds ‘oeps er gaat iets mis’ 😫


Dank voor de reacties. Als 1 van die opties nu eens zou werken… Als je dat nummer belt kom je in een keuzemenu dat eindigt in dat je de zelfinstructie moet volgen en als ik online een afspraak probeer te maken staat er steeds ‘oeps er gaat iets mis’ 😫

Spreek maar in ‘niets werkt’ (dat werkt)🤟


Hi @LNvA, welkom hier. 

Of bestel een monteur online via hier

Mocht bellen niet lukken, gebruik deze link. Lukt dat niet, mag ik weten waar je precies vastloopt? 

Ik hoor graag van je. 


Het is gelukt om een afspraak te maken door ‘medewerker spreken’ in te geven als probleem, dankjewel voor de hulp.