Skip to main content
Beantwoord

Murdoch Mysteries en Kamp van Koningsbrugge niet meer als serie in te plannen: KBX-APK-3017

  • 11 September 2024
  • 9 reacties
  • 49 keer bekeken

Sinds ruim een week kan ik plotseling een serie van  "Murdoch Misteries" op BBC ONE niet meer als serie opnamen inplannen. Wel elke keer apart. Echter een ander seizoen van dezelfde serie kan ik wel instellen voor meerder opnames. Ook lukt het niet meer met "Kamp van Koningsbrugge".

Hierop telefonisch contact met KPN gehad. Hij gaf aan dat dat aan mijn 'oude' decoder "Arris VIP5202" lag. Hij stelde voor om een nieuwe en verbeterde versie te sturen en het contract weer te verlengen. Nu de nieuwe "KPN DW7022" geïnstalleerd, echter met dezelfde problemen. Het lijkt mij dus echt een KPN probleem.

Graag zsm een oplossing voor dit probleem.

Murdoch Mysteries is toch op BBC First

En zo te zien is momenteel alleen seizoen 8 in uitzending. Die kan ik hier overigens wel in serie inplannen.

Hele leuke serie!

Ook bij Kamp van Koningsbrugge gaat het hier wel. Doorgaans is dit een platformbreed probleem, want iedereen krijgt één en dezelfde gids met dezelfde (onzichtbare) gegevens voor het instellen van opnames.

Overigens probeer ik het hier via de app/website want heb momenteel ‘even’ geen beschikking over de ontvanger.

Heb je het al geprobeerd via de app in je telefoon of tablet? Danwel de site http://tv.kpn.com ? (om probleem op je account uit te sluiten danwel vast te stellen)  


Het is idd BBC First 😉

Ik wil ook seizoen 10 opnemen, maar dat pak hij niet via de tv afstandsbediening. Via de telefoon app krijg ik nu te zien dat er geen vervolg uitzendingen zijn na 10/13, dus weet niet of het anders wel was gelukt. 

Zal het eens proberen met Kamp Koningsbrugge


De laatste uitzending in de gids van Murdoch is seizoen 8 (!) aflevering 17. Donderdag 19 september. Meer is er momenteel niet. 

Seizoen 8 heeft 18 afleveringen. Dus die laatste zal vrijdag de 20ste zijn.

Ik heb ze al allemaal want is in juni en juli al uitgezonden. 


Gisteren was op BBC First nog een Murdoch seizoen 4 aflevering 9. Volgens internet heeft dit seizoen 4, 13 afleveringen. Echter kan ik deze niet meerdere opnamen inplannen. Wellicht heeft het te maken met de programmagids van KPN. Want wanneer ik meerdere opnames wil inplannen, krijg ik de melding dat er niet meer afleveringen komen/zijn.

Dit geldt ook voor de opname van het programma morgen (13 sep) om 09:50. De melding die ik dan krijg bij het inplannen van ‘serie opnamen inplannen’ is code ACN_3000.

Volgens mij is het probleem dat het systeem denkt dat elke aflevering de laatste is. Ik denk dat men bij KPN hier iets aan de instellingen moet veranderen


Nee. Laatst seizoen 6 ook één losse flodder. Soms doet BBC First dat.

De uitzendingen van 20:00 zijn wel serie te plannen. 


Op mijn laptop heb ik het ook geprobeerd, maar zowel in Google als Firefox ervaar ik dezelfde problemen en zie dezelfde foutmeldingen.


De uitzendingen van 20:00 zijn wel serie te plannen.

De herhalingen overdag, van series eerder dan 8, inderdaad alleen individueel. Is denk ik geen fout.

Gewoon die 4 van serie 4 even handmatig door tikken. 


Ik heb dat in het verleden nog niet eerder meegemaakt, maar weet ook niet zeker of ik het eerder zo heb gedaan. Maar vind het wel vreemd dat je als klant niet zelf mag bepalen wat je wel of niet opneemt.

Waar heb ik en vele anderen dat het opname abonnement erbij afgesloten, wanneer de provider bepaald wat en wanneer ('s avonds of overdag) men op mag nemen?

Hoop dat KPN meeleest en met een reactie komt.

 


Zoals het nu in de gids staat kan het toch niet meer tijdig aangepast. Programmeer ze even handmatig tot woensdagochtend. Heb je ze ook allemaal. 


Reageer