Skip to main content
Beantwoord

Na de update kan ik niet meer van zender wisselen

• March 23, 2026
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Beste, Na de update kan ik niet meer van zender wisselen. Moet dan eerst helemaal opnieuw opstarten; en dan de gewenste zender kiezen!

Dit is wel héél erg lastig. Het programma werkt dus niet naar behoren!

Hoe lossen jullie dat nu op ?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Captain Tony, welkom op de community. Net als Peter en Joop ben ik ook benieuwd hoe je precies tv kijkt en wat er dan gebeurt. 

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je via onze site een terugbelafspraak maken.

3 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • March 23, 2026

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Meestal helpt een reset.

Ik ga ervan uit dat je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt.

Zo ja, doe dan het volgende:

Houd de kpn toets rechtsboven op de KPN ab ingedrukt totdat je een popup scherm op de tv ziet en kies voor opnieuw opstarten.

Met jullie bedoel je KPN denk ik.😉

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 23, 2026

Helaas geef je weinig informatie. 

Hoe kijk je op de televisie?

Ontvanger? Zo ja

iTV met Arris of TV+ met Sagemcom 

Smart-tv app?

Zo ja, welk merk televisie (oftewel Android-TV, Google-TV, Tizen* of WebOS**)

*Samsung; **LG, Loewe 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 25, 2026

Hoi ​@Captain Tony, welkom op de community. Net als Peter en Joop ben ik ook benieuwd hoe je precies tv kijkt en wat er dan gebeurt. 

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je via onze site een terugbelafspraak maken.