Skip to main content
Vraag

Na gemaakte afspraken niets gehoord, nog steeds geen tv

• May 13, 2026
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Vandaag na 4 eerdere telefonische contacten a 1 uur over mijn tv modem omdat ik geen tv ontvangst heb.

Een nieuwe Experia box is me opgestuurd, een nieuwe tv modem is me opgestuurd en tevens een kabel tussen tv ontvanger en Experia box.

Nog steeds geen tv ontvangst na 3 weken.

Het probleem zou van het callcenter naar de backoffice MTM doorgegeven worden waarop ik een terugkoppeling zou ontvangen nu na 3 weken ofwel per mail maar zeker telefonisch.

Dat is niet gebeurd. Wel hoor ik nu in het 5 e telefonische contact met kpn vandaag dat mijn abonnement verouderd is. Dat is een heel nieuw bericht voor mij; in de eerdere 4 contacten is dat niet benoemd of ter sprake gekomen.

Mij wordt vandaag een nieuw contract kpn plus aangeboden waarbij alle huidige problemen in de belofte zullen zijn opgelost.

Waarom hoor ik niets van de backoffice ( MTM) wat me beloofd is een week geleden?

Waarom hoor ik niets van de medewerker die mij vorige week 6 mei te woord heeft gestaan met de belofte nog met mij contact te zullen opnemen?

Zoals begrijpelijk ben ik het contact alswel het vertrouwen in kpn verloren en vind een beëindiging als klant om eerder genoemde redenen, op z’ n plaats.

Ik ken in mijn professionele arbeid een andere benadering tot zorgvragers/ cliënten en ervaar professionele dienstverlening bij kpn als een gemis.

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo en welkom op de KPN Community ​@L.Groen. Het is natuurlijk spijtig om de reden van jouw bezoek aan onze community te lezen. Uit jouw verhaal maak ik op dat dat er problemen zijn met het televisie kijken. Begrijp ik het goed dat er een nieuwe tv-ontvanger naar je is opgestuurd, maar dat het tv kijken nog altijd niet lukt?

Graag denk ik mee aan een oplossing. Zou je jouw profiel in willen vullen? Dan kan ik kijken in de systemen wat precies de status is van jouw probleem en hopelijk ook zien of er een oplossing te bieden is. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 17, 2026

Beste Jeroen,

Na ruim 4 telefonische consulten a 1 uur ben ik uiteindelijk via de kpn winkel en de helpdesk kpn vooralsnog  adequaat geholpen. Op vrijdag 15/5/26 is weer alles nagelopen op mijn tv ontvanger. Het ip- adres wordt niet opgehaald/ herkent op mijn tv.

Het blijkt een (ingewikkeld) IT- probleem te zijn wat in elk geval niet op te lossen valt door de nieuwe apparatuur die ik aangesloten heb en of mij een ander kpn -plus abonnement aan te bieden. Dat laatste was wel een zeer onnodige suggestie overigens.

18/5/26 hoop ik dat de monteur aan huis oplossing biedt.

Volledige excuses zijn mij aangeboden door je collega Denise voor al het ongemak van de afgelopen 3 weken dat ik geen tv ontvangst had.

De maandfactuur ontvang ik uiteraard retour.

Ik hoop dat dit een les is voor de call center medewerkers.

Ter lering call center: hou mensen geen uur aan de praat, maak beloftes waar als je ze maakt, en verkoop geen onzin.

Met vriendelijke groet,

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat is heel fijn om te lezen ​@L.Groen dat er dan nu toch een oplossing in zicht is en dat het laatste gesprek zo fijn is verlopen.Â