Skip to main content

Ik snap KPN echt niet. Bij iedere andere aanbieder (oa. Ziggo) verloopt het terugkijken moeiteloos, alleen bij KPN zit dit vol met bugs. Als je tijdens het terugkijken stopt en je wilt later verder kijken, al dan niet op zelfde kastje of op de app, dan moet je gewoon vanaf het begin starten. Je kan ook niet vooruit spoelen. Bloed irritant. Je kan toch gewoon je progressie opslaan bij je profiel (je bent immers ingelogd). Nee, dat is blijkbaar lastig. Waarom werkt dat bij andere aanbieders wel???? Kortom waardeloos en werk niet.

Betaal een paar euro om programma’s op te nemen, dan werkt wat je wilt.

Als je iets terug wilt kijken via uitzending gemist, ja dan kan je inderdaad niet doorspoelen, dat kan zeker met reclame dusdanig irritant zijn, dat je alsnog kiest voor de opties waarmee je programma’s kan opnemen. Volgens mij werkte het bij Ziggo ook zo. Zal ook wel een business verhaal zijn.


Als je live kijkt en je stopt wordt het punt niet opgeslagen en moet je dus van af het begin terugkijken. Lastig bij de commerciële.

Als je tijdens al terugkijken stopt wordt het punt wel opgeslagen. 

Mijn manier. 

Als ik live wil stoppen maar wel later af wil kijken druk ik op de rec knop. Een opname kan je wel doorspoelen. Moet je wel het opnemen pakket hebben. Maar voor dienaar euro scheelt het wel ergernis. 

Bij Ziggo kan je met terugkijken van de commerciële zenders ook de reclame blokken niet doorspoelen. Maar wel de stukken programma tussen die reclame. Dat scheelt iets. Maar alsnog irritant. 


@RobS1616 

 

Een opname pakket is volgens mij ook de beste optie.

Kan je terugkijken wanneer je wilt en reclames doorspoelen.

 

Opname pakket:

  1. € 4,99 per maand.
  2. Gratis als je een 2de KPN tv decoder erbij neemt á € 5,-- per maand. 

Hoi @joop2011 . Zo is het volledig. 

Kan je terugkijken wanneer je wilt en reclames doorspoelen mits je het zelf hebt opgenomen. 

Â