Skip to main content
Vraag

Na inplannen opname via de TV+ App verdwijnen de meldingen in de gids

• August 5, 2026
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

marc1976
Helper
Forum|alt.badge.img+2

Wanneer je een opname inplant via de TV+ app verdwijnt continue het rode icoontje. 

Hierdoor moet je continue na het plannen op het andere tabblad kijken of de ingeplande opname wel gelukt is. Helaas gebeurt het dat soms de opnames niet ingepland worden.

Waar dit doorkomt geen idee maar ik denk dat het opgelost kan worden met een update.

Ook zou het prettig zijn wanneer een sportwedstrijd uitloopt dat er een mogelijkheid wordt ingevoegd dat je of extra tijd kan inplannen of dat dit automatisch wordt gedaan. 

2 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@marc1976, erg verwarrend natuurlijk als het icoontje steeds verdwijnt. Zie je het icoontje vervolgens ook niet in de tv-gids van de KPN tv-ontvanger? Of maak je enkel gebruik van de TV+ app voor telefoon en/of tablet en eventueel de TV+ app voor smart tv's? 

marc1976
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • August 11, 2026

Hallo ​@Jeroen van KPN

Ik gebruik zowel de TV+ decoder alsmede de TV+ Soundbox en op allebei de apparaten heb ik het zelfde probleem dat wanneer ik een programma wil opnemen dat het icoontje direct verdwijnt.

Het vreemde is dat het probleem ook zit in de gids app op mijn Android smartphone van Samsung (bijgewerkt met de laatste versie) dus het probleem lijkt ergens te liggen in de aanvoer van de de tv gids.