Skip to main content

We zijn nu echt maanden verder en het werkt nog steeds helemaal voor geen meter.

Had al eens op een ander draadje een melding gedaan, maar het lijkt wel alsof er werkelijk niets gedaan wordt.

De oude app werkte helemaal prima, en nu werkt het echt voor geen meter meer.

Ik heb een Sony Bravia tv kdl50w809c.

Het beeld is te haperig om normaal tv te kunnen kunnen, slaat echt nergens op. Het lijkt wel of ik isdn internet heb terwijl ik toch echt 1gbps heb hier.

Ik kan geen programma's terugkijken, direct voorbeeld is het rtl4 nieuws. Dat doet het gewoon niet, het blijft even zwart en dan springt hij weer terug naar je gids .

Wanneer wordt het nou eens echt opgelost???

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Hoi ​@Fbrouwer, niet fijn dat de TV app op je televisie niet lekker werkt. We helpen je hier graag op weg.

Belangrijk is wel dat je onze nieuwe KPN TV+ Smart TV app gebruikt! We zijn constant bezig om deze app verder te verbeteren, zoals je bijvoorbeeld in deze Product Update kunt teruglezen: 

Is dat de app die je gebruikt op jouw Sony televisie? Welke versie van de app heb je? Hoe is je tv met internet verbonden? En werken andere apps op je tv wel goed?

Hi Alexandra,

Het werkt al maanden niet, sinds de oude app vervangen is voor de nieuwe huidige app.

Net gecheckt, ik heb de laatste versie van de kpn+ app, degene die jij noemt. Het wordt ook automatisch bijgewerkt als er een nieuwe versie beschikbaar is. Maar ook met deze laatste versie enorm hakkerig beeld en terugkijken kan vaak niet, dat start niet op

De tv is met utp kabel verbonden, dus goede internet verbinding.

Alle andere app werken helemaal prima en soepel, alleen jullie app niet.

En zoals je waarschijnlijk al veel vaker gehoord hebt, jullie oude app werkte ook prima.

Het is echt jammer dat de huidige app dan nog niet aan jouw verwachtingen voldoet ​@Fbrouwer. Wat voor een tv heb je dan exact? En is de firmware van de tv ook up-to-date? Zoals Alexandra aangeeft werken we steeds aan updates en ik zal jouw feedback ook terugkoppelen. Is (tijdelijk) de ontvanger nu even dan geen alternatief?

Wat ik al eerder aangaf heb ik een Sony Bravia tv kdl50w809c. Heeft de laatste beschikbare firmware. 

Ik heb in een ander draadje, ergens begin van t jaar, ook al aangegeven dat het totaal niet werkte, nu nog steeds niet.

En nogmaals, dat terwijl de oudere app prima werkte!

Ik snap werkelijk niet waarom dit zolang moet duren om een werkende app te maken, die eerder al prima werkte!

Het spijt me oprecht dat het niet goed werkt. Als opnieuw installeren en rechtstreeks aansluiten niet werkt dan ben ik even door mijn tips heen vrees ik. 

Reageer