Skip to main content

Ik moet mijn tv ontvanger omruilen nu krijg ik een beschadigd kastje terug na contact te hebben gehad met de klantenservice krijg ik te horen dat ze hier niets aan doen ik vind het niet erg als het Eén gerecycleerde is, naar dan wel een nette. erg jammer van de KPN en geen reclame 

Kan je een foto plaatsen van de beschadigingen @lampen en p1 meter ?


 


Alle krassen zijn niet helemaal zichtbaar op de foto bij een bepaalde licht inval ziet hij er zeer gehavend uit 


 

Bizar dat je zoiets krijgt toegestuurd.  


Ja ik voel mij ook niet serieus genomen door de kpn ik ga zo niet om met spullen die ik in bruikleen heb. Een probleem die makkelijk opgelost kan worden maar ze doen toch heel moeilijk 😞 


 

Bizar dat je zoiets krijgt toegestuurd.  

ja inderdaad 😒 


Tja, ziet er niet fraai uit. Dat had waarschijnijk wel beter gekund. Echter, het gaat om de binnenkant en functionering. Blijkbaar vonden de controleurs deze her uitgeefbaar.

Aan de andere kant: Dit is de Arris vip5202. Deze kan volledig uit het zicht geplaatst worden i.v.m. de Bluetooth afstandsbediening.

Hoe gaat iemand er mee om zeg! Je zet het aangesloten neer en dan hoef je er niet meer aan te zitten. Alleen af en toe de swiffer er overheen.


Tja, ziet er niet fraai uit. Dat had waarschijnijk wel beter gekund. Echter, het gaat om de binnenkant en functionering. Blijkbaar vonden de controleurs deze her uitgeefbaar.

Aan de andere kant: Dit is de Arris vip5202. Deze kan volledig uit het zicht geplaatst worden i.v.m. de Bluetooth afstandsbediening.

Hoe gaat iemand er mee om zeg! Je zet het aangesloten neer en dan hoef je er niet meer aan te zitten. Alleen af en toe de swiffer er overheen.

bij ons staat hij wel in het zicht, ik ga me hier gewoon aan ergeren. ben al jaren klant bij KPN en baal dat de KPN hier slecht mee om gaat. we gaan maar een keer overstappen is ook niet verkeerd een keer denk ik 


Dit zou ik inderdaad ook niet op mijn tv meubel zetten, als je er echt niet mee kan leven.
Kan je dit formalier invullen en dan hopen dat ze hem willen omruilen.
Klacht doorgeven (kpn.com)

Of kan je een tweede bij bestellen, en de maand daarop weer opzeggen (dit is als het goed is per maand opzegbaar.
Dan stuur je de beschadigde ontvanger terug, dit "grapje” kost je wel een maand extra kosten van 5 euro.


Al eerder heeft een moderator een ruil decoder met zulke krassen weer omgeruild. 

Staan je gegevens al in je forum profiel?

https://forum.kpn.com/settings/profile 


Al eerder heeft een moderator een ruil decoder met zulke krassen weer omgeruild. 

Staan je gegevens al in je forum profiel?

https://forum.kpn.com/settings/profile 

Dat zou natuurlijk het allerfijnste zijn!


Al eerder heeft een moderator een ruil decoder met zulke krassen weer omgeruild. 

Staan je gegevens al in je forum profiel?

https://forum.kpn.com/settings/profile 

Dat zou natuurlijk het allerfijnste zijn!

is gedaan


Je kan die 5202 volledig uit het zicht plaatsen immers de afstandsbediening werkt op basis van bluetooth. Je zou hem dus in de TV kast op kunnen bergen of met klitteband achter de televisie kunnen plakken. Dan hoef je in ieder geval niet tegen die beschadigingen aan te kijken.


Goedemorgen @lampen en p1 meter, welkom bij de KPN Community! Het klopt dat KPN het liefst zoveel waar mogelijk de apparatuur weer opnieuw gebruikt. Dit met het oog op milieu- en economische overwegingen. Dan kan er een keer een krasje opzitten maar dit is wel een tikkeltje extreem.

Ik heb een opdracht in het systeem gezet om een nieuwe ontvanger naar een servicepunt in de buurt te sturen, als het goed is krijg je daar zo nog een sms voor binnen. Je kan dan bij het servicepunt dit beschadigde exemplaar omruilen. 

Mocht je daar verder nog vragen over hebben stel ze dan gerust! 


Goedemorgen @lampen en p1 meter, welkom bij de KPN Community! Het klopt dat KPN het liefst zoveel waar mogelijk de apparatuur weer opnieuw gebruikt. Dit met het oog op milieu- en economische overwegingen. Dan kan er een keer een krasje opzitten maar dit is wel een tikkeltje extreem.

Ik heb een opdracht in het systeem gezet om een nieuwe ontvanger naar een servicepunt in de buurt te sturen, als het goed is krijg je daar zo nog een sms voor binnen. Je kan dan bij het servicepunt dit beschadigde exemplaar omruilen. 

Mocht je daar verder nog vragen over hebben stel ze dan gerust! 

Dankjewel 


Graag gedaan @lampen en p1 meter! Ik hoop dat het nieuwe exemplaar beter in de smaak valt 🙂 . Mocht je in de toekomst nog vragen hebben post dan gerust nog eens een topic!