Skip to main content

Door mijn manupilaties was  de koppeling met afstandsbediening verloren gegaan. Hersteld via aanwijzingen op tv.  Alles werkt, ook geluid via mijn bose soundbar. Alleen volumeknop werkt niet meer. Blijft op 1 stand staan. Heb vele malen opnieuw gekoppeld. Tot nu geen resultaat

Hi @Bert1802, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Klopt het dat je de KPN TV+ ontvanger hebt? Zo ja, zou je eerst de afstandsbediening willen resetten en deze daarna weer opnieuw willen koppelen en afstemmen op de televisie? 

Laat me even weten of het is gelukt. 


Ik ga het op mijn gemakje proberen. Ik zal melden als het gelukt is.


Ik heb de afstandsbediening losgekoppeld. Daarna volgens instructie op het scherm weer gekoppeld. Koppeling geslaagd.

Vervolgens op source en 2 gedrukt. Daarna op pijltje rechts en vervolgens op ok.

Geluid van bose (gekoppeld via hdmi) blijft op zelfde niveau en is niet te veranderen (alleen met afstandsbediening van LG)

De volume  knop reageert niet, er verschijnt geen  luidspreker tekentje op het scherm.


Heeft dit in het verleden wel gewerkt? Je doet namelijk alle stappen goed dus ik begin te denken dat het aan de afstandsbediening ligt. 


Het heeft altijd goed gewerkt. Kan de afstandsbediening gereset worden? Of batterijen eruit en weer erin? Kunnen ze in de KPN winkel doormeten of iets dergelijks?

Ik ga vanavond weer proberen.


Is het gelukt? Bestel anders een nieuwe op onze website


Er is niets veranderd. Gisteren weigerde ook de tv-knop, maar doet het nu onverwachts weer.

Spoken? Ik zal andere oplossing downloaden. Dank tot dusver

 


Er is niets veranderd. Gisteren weigerde ook de tv-knop, maar doet het nu onverwachts weer.

Spoken? Ik zal andere oplossing downloaden. Dank tot dusver

 

Ik heb geen idee hoe dit kan, ben wel blij dat alles weer werkt! 


Probleem opgelost!! De KPN heeft mij ( ongevraagd)een nieuwe afstandsbediening toegstuurd.

Alles was binnen 3 minuten geïnstalleerd en werkt als een zonnetje!!

KPN bedankt!!!!!!


Reageer