Skip to main content

Na het opstarten van mijn Arris heb ik ineens geen beeld. Wel geluid. Er is niets veranderd aan mijn installatie.  Apparaat van stroom afgehaald en weer aangesloten. Idem router. Bij wisselen kanalen wel kort beeld. Maar dan direct beeld weer zwart.

Betreft Arris VIP 5202 valt uit. Geen beeld, wel geluid.


Goedemiddag @Vogelvink en bedankt voor jouw bericht!

Heb je de tv ontvanger al eens aangesloten met een andere HDMI kabel? Mijn eerste vermoeden is dat we het in die hoek moeten zitten omdat de HDMI kabel zorgt voor je beeld & geluid. Mocht je een andere HDMI kabel nodig hebben, dan kun je hiervoor bellen met onze helpdesk (0800 0402). Wat je verder ook nog kunt proberen, is om de tv ontvanger eens te resetten. Benieuwd of 1 van deze 2 oplossingen gaat helpen, laat je het ons weten?


Uiteindelijk heb ik de ontvanger losgekoppeld van de tv beneden en uitgewisseld met de tweede ontvanger die ik op de slaapkamer gebruik. Daarna werkte alles weer. Alleen de uitwisseling van de afstandsbediening gaf wat problemen. Maar ook dit is opgelost via de website. Op de slaapkamer werkt de ontvanger wel. Dus wat nu precies het probleem was weet ik niet. De HDMI kabel is goed blijkbaar.


Uiteindelijk heb ik de ontvanger losgekoppeld van de tv beneden en uitgewisseld met de tweede ontvanger die ik op de slaapkamer gebruik. Daarna werkte alles weer. Alleen de uitwisseling van de afstandsbediening gaf wat problemen. Maar ook dit is opgelost via de website. Op de slaapkamer werkt de ontvanger wel. Dus wat nu precies het probleem was weet ik niet. De HDMI kabel is goed blijkbaar.

Fijn dat het is opgelost door de ontvangers van plek te ruilen @Vogelvink. De HDMI kabel kunnen we dan inderdaad uitsluiten. Het enige wat nog zou kunnen is dat deze misschien net niet helemaal lekker zat aangesloten? Of wellicht op een defecte HDMI poort van het desbetreffende apparaat? Puur gissen hoor maar ben blij dat je weer tv kunt kijken, zowel beneden als in de slaapkamer. En bedankt ook dat je hier nog even hebt laten weten dat het probleem is verholpen, wordt gewaardeerd :)