Skip to main content
Beantwoord

Na opstarten blijft TV+ app hangen op mijn Samsung S23

• February 1, 2025
  • 10 reacties
  • 104 keer bekeken

Bij opstarten op mijn Samsung S23 Plus mobiel blijft de app hangen, zie bijlage. Verwijderen/opstarten ik heb alles geprobeerd. Erg frustrerend. Duurt al 2 weken. 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@vraagvaneric . Hier had ik iets over gelezen door een van onze techneuten. Kun jij dit eens proberen:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 1, 2025

En als je op toestaan, of niet toestaan, klikt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 1, 2025

Daar kan ik helaas niet op klikken!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 1, 2025

Ik hoop dat de moderator die hier komt dit doorspeelt naar het tv team. Ik trof nog één gelijkaardige melding ook met de s23.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 1, 2025

Ok!!

Bedankt! Dan wacht ik af!

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 3, 2025

Hoi ​@vraagvaneric . Hier had ik iets over gelezen door een van onze techneuten. Kun jij dit eens proberen:

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 3, 2025

Maar… wat is de terugknop op een mobiele telefoon als de app gestart is, ​@Erwin van KPN .

Zo die losse melding vind ik buitengewoon vaag.

Of wordt er misschien deze < helemaal onderaan het scherm mee bedoeld?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 3, 2025

Hallo, ongelooflijk maar de terugknop (niet die van helemaal onderaan) werkte ineens wel. Ik had het toch echt eerder al geprobeerd. Eerder deden trouwens Vattenfall, weeralarm,  Digid en de authenticiteit app van Microsoft het niet. Het lijkt erop dat er updates zijn gekomen die het e.e.a. gerepareerd hebben. De KPN Plus app lijkt wel nog langzaam. Ik hou het in de gaten!

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 4, 2025

Eerder deze ochtend startte ik de NS app met de wifi aan. Helaas kreeg ik de melding dat er geen internet werd gevonden. Ik heb de wifi uitgezet en vervolgens kon ik wel de app openen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 4, 2025

Even gecheckt. Hier wel NS app via wifi. Bij jou ook weer?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 16, 2025

Hallo, nee helaas net weer gecheckt. Ik moet inloggen met 5G en daarna kan ik wel op de NS app verder op de wifi.

Deze week ga ik bellen met de KPN zelf.