Zat altijd bij Kpn, toen Ziggo genomen met Next mini 👍🏻.
Nu weer terug bij Kpn, met het nieuwe Kpn +, Pppfff zo snel mogelijk weg en weer terug naar Ziggo .
Waardeloos dat nieuwe Kpn + vergeleken met de Ziggo Next mini
Afijn je bent je ei kwijt @Weely
Je had ook eerst kunnen zien of we je er mee konden helpen, maar ik begrijp dat je alweer terug bent.
De Next mini is ook niet alles, lees het forum van hun maar eens……..
Mee eens, ik ben ook benieuwd welke problemen @Weely ervaart.
Paar weken geleden bij een kennis de Ziggo Next gemonteerd. Maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box). Daar kan je volgens mij veel meer mee doen.
Ziggo Next werkt op Linux
KPN DIW7022 werkt op Android.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je wat moeite hebt met de TV+ Box, de UI van de TV+ Box is toch wel heel anders dan die van de Next mini. Ook lijkt de TV+ Box minder snel te reageren en dat kan als zeer vervelend ervaren worden.
Wat zijn voor jou de voornaamste tekortkomingen van de TV+ Box die jou doen terugverlangen naar de Next mini?
Dat het menu niet verticaal kan, dus per zender.
T continu gedruk als je ergens uit wel,minigids
Oude kpn was veel beter, mijn mening
Ziggo meer opname keuzes, geen geluids haperingen en uitgebreide opname keuzes
Ik ga terug 😉👍🏻
Bye Kpn 😖
Goedemiddag @Weely , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!
Allereerst natuurlijk ontzettend jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met TV+. In ieder geval wel bedankt voor de feedback, dat is altijd nuttig voor ons. Je geeft aan dat je bij Ziggo meer opname keuzes had en ook uitgebreider; wat bedoel je daar precies mee, zou je dit nog nader toe willen lichten? Verder begrijp ik dat je ook hapringen in het geluid ervaart en dit zou op te lossen moeten zijn. Ervaar je dat probleem op alle zenders of alleen op bepaalde zenders? En speelt dit probleem bij live tv kijken of ervaar je dit bijvoorbeeld ook wanneer je een programma terug probeert te kijken vanuit de Gids?
Wat wellicht nog een handig topic is om eens door te nemen, is het 'Feature requests KPN TV+ Box'. In ieder heb ik goede hoop dat we het probleem met de haperingen in het geluid voor je op kunnen lossen!
Over de opnames
1
Alleen deze aflevering
2
Alle aflevering
3
Alleen deze aflevering van s6 aflevering 1 bijvoorbeeld
4
Alle aflevering van s6 en verder
Dus geen ouwe afleveringen
Over het geluid
Bij overschakelen naar andere zender regelmatig geen geluid willekeurige zenders
Over de tvgids
Kan alleen horizontaal dus meerdere zenders
Niet verticaal dus per zender
Makkelijker
Kon bij het oude kpn wel
Hoop dat het opgelost wordt
MvG @Weely
huistijger schreef:
Afijn je bent je ei kwijt @Weely
Je had ook eerst kunnen zien of we je er mee konden helpen, maar ik begrijp dat je alweer terug bent.
De Next mini is ook niet alles, lees het forum van hun maar eens……..
Jij ook huisstijlen
Ben nog niet terug 😂 ff bril opzetten 🤓
Maar smaken verschillen 😉
MvG @Weely
Is 1 niet gelijk aan 3 en 2 niet gelijk aan 4 met dien verstande dat de serieopname automatisch doorloopt in navolgende seizoenen?
Weely schreef:
Dus het enige verschil bij opnames is het automatisch door laten lopen van een serieopname in navolgende seizoenen. Hier is vaker om gevraagd waarbij KPN heeft aangegeven dat dit probleem zit in de aanlevering van de EPG. Daar wordt een andere code voor het navolgende seizoen doorgegeven waardoor de serieopname niet doorloopt. Mijn vraag is dan waarom Ziggo een serieopname wel door kan laten lopen en KPN niet. Blijkbaar gebruikt Ziggo een andere bron voor de EPG of heeft zij een procedure die seizoenen (codes) koppelt.
Als Ziggo dat kan dan moet KPN zoiets natuurlijk ook kunnen.