Skip to main content
Vraag

Na pauze weer opnieuw beginnen lukt niet

• August 24, 2025
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

We hebben sinds kort KPN, via een smart tv (geen kastje). Ik wil nog wel eens een programma pauzeren, bv als we gaan eten. Als ik het daarna weer verder wil kijken (dat is nog binnen het uur), lukt dat niet: of de tv loopt helemaal vast, of het begint weer helemaal opnieuw. 

Dit is enorm irritant en enorm frustrerend -- ik had dit bij onze eerdere profider nooit en begin spijt te krijgen van de overstap.

Tv is relatief nieuw en abonnement bij KPN dus ook - dus het kan niet verouderd zijn. Opnieuw opstarten, stekker eruit… het werkt allemaal niet. 

Wat kunnen we doen om te zorgen dat het wel normaal functioneert?

Bedankt. 

2 reacties

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 25, 2025

Hoi ​@LindaEn, welkom bij KPN en de KPN Community. 💚 Wel jammer dat de Smart TV app nog niet helemaal lekker werkt zoals je dat wou willen. Ik denk inderdaad dat dit een bug is in de app. 

Mag ik vragen wat voor Smart TV je hebt? En welk besturingssysteem er op staat? Android TV? Je hebt wel de laatste versie app op je tv staan? Je kan dit controleren door op je profielfoto links boven te klikken. Vervolgens zie je links onderin je versienummer.

En begrijp ik dus dat als je een live tv-zender kijkt en deze pauzeert en na een uurtje weer verder kijkt, de app dan vastloopt? Of is het als je een programma terugkijkt, dan pauzeert, en weer verder kijkt?

Ik wil dan proberen (als mede klant) het te reproduceren. Zo kan KPN wellicht ook gerichter (en daardoor sneller) het probleem oplossen. 😀

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 25, 2025

Dank Jeff, we zijn even een paar dagen van huis en komen er donderdag even op terug op de lijn met de versies.