Skip to main content

Goedeavond, 

Het zal veel gebruikers zijn opgevallen dat wanneer je op de TV+ decoder een film, programma of serie wilt zien dat al is uitgezonden je aan het einde weer in de gids komt te staan ondanks dat je misschien een of meerdere films, programma's of series achter elkaar wil bekijken want geregeld wil het zoeken niet vlotten en slaat hij gewoon het programma, film of serie over of in het vervelendste geval slaat hij gewoon de dag over en moet je steeds weer de TV+ decoder opnieuw opstarten.

Is het mogelijk dat bij een volgende firmware/software update de mogelijkheid wordt ingevoerd dat wanneer je je een film, programma of serie wilt kijken van een andere dag dat deze op dag en zender blijft staan? 

Greetz, 

Marc

Nee, ik kom altijd in het volgende programma. Waarbij zo'n 20 minuten later even heel kort een scherm is te zien omdat het systeem dan naar de volgende 'band’ gaat.

Tenzij… het programma na dat wat je uitgekozen had niet beschikbaar is voor terugkijken (!). Dan kom je terug in de gids inderdaad.

Je stelt alsof het iedereen overkomt, maar dat is niet zo.

Samenvattend:

Kijk je via de gids terug dan zou je gewoon door moeten kachelen. Tenzij het volgende programma of film niet is vrijgegeven voor terugkijken.

Kijk je via Opgeslagen dan kom je wel uit de opname aan het eind.

@PeterG wat ik bedoel is het volgende; je kijkt naar bijvoorbeeld RTL Z (Snackmasters en of Undercover Boss) en je wilt - omdat er een nieuwe serie is begonnen en deze nog niet in je opnamelijst staat - toch de overige afleveringen zien heb je twee keuzes; of je laat hem doorlopen of je stopt die aflevering om naar de volgende te gaan en mijn "probleem" zit hem in de laatste optie wanneer ik dan naar de volgende aflevering wil wordt ik eerst teruggezet naar het hier en nu en dan moet ik weer naar de juiste dag, zender en programma en dat gaat nogal eens fout en gaat hij van de maandag ineens naar de zaterdag of zelfs naar een compleet andere dag en als het de decoder te moeilijk wordt (ik vermoed overbelasting) dat krijg ik weer het opstart systeem te zien.

Vandaar ook mijn vraag of dit niet makkelijker kan 

Okee. Ik geloof dat ik het snap.

Zijn die afleveringen dan achter elkaar op dezelfde dag? 3 op een rij ofzo. Zoals vanavond 3 x Alles over de Batman films. 

Als je kijkt via de gids (je kunt dan niet doorspoelen) gewoon doorkijken. De volgende aflevering komt dan vanzelf. 

Snel naar bepaalde dag en zender.

Met ⏪ en ⏩ ga je een dag achteruit of vooruit.

Met de cijfertoetsen ga je direct naar een zender in de gids.

Snel. Maar sneller kan ik er niet van maken. Snel genoeg, voor mij. 

Reageer