Skip to main content

Hallo,

vandaag nieuwe update gekregen, maar na de update kan ik niet meer opnemen dan krijg ik het volgende bericht  kbx-apk-3017.

Ik heb alles opnieuw opgestart maar dat helpt niet.

Overigens jullie zijn goed bezig.

Groet Thommus01.

Hallo,

vandaag nieuwe update gekregen, maar na de update kan ik niet meer opnemen dan krijg ik het volgende bericht  kbx-apk-3017.

Ik heb alles opnieuw opgestart maar dat helpt niet.

Overigens jullie zijn goed bezig.

Groet Thommus01.

Ik zag die update gisteren ook ineens aangekondigd worden door middel van een pushbericht....maar staat niet bij de Product Updatesâ€Ĥ

Nog vergeten te installeren, maar na dit bericht van @Thommus_01 wacht ik er ook maar mee geloof ik.


Ik ook.. het ging hier om een kpn tv+ launcher update. Ik kan nog wel opnemen trouwens


Ik ook.. het ging hier om een kpn tv+ launcher update. Ik kan nog wel opnemen trouwens

O...dat is goed om te horen, @pietheingrun. Altijd merkwaardig dat de ene klant wel ergens last van heeft en de andere klant (in dezelfde situatie) niet...


Hoi @Thommus_01, de Product Update voor de nieuwste update was nog niet gepubliceerd inderdaad, maar nu wel:

De foutmelding die je krijgt bij het opnemen staat daar los van, op dit moment is dat een storing. Daar wordt aan gewerkt!


Dank je voor de reactie.

Gr Thom.