Skip to main content
Beantwoord

Na TV+ upgrade start een programma traag en blijft de video doorlopen als je op home drukt

• May 25, 2025
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Na upgrade 20-22 mei werkt multicast als volgt.

het starten van een programma duurt 4 tot 5 sec na selectie.

als je daarna op home klikt loopt rechts boven de video door, met geluid. Dat is irritant.

het verdwijnt als je naar rechts of links scrollt

dit gebeurd ook vanuit gids. Alleen blijft na scrollen de video met geluid doorlopen.

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@WillRooi, goed dat je jouw vraag hier stelt. Mijn advies is om de tv-box te voorzien van een frisse start. Dit lost in de meeste gevallen problemen op.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 25, 2025

Aanvulling 

wanneer je de box in slaapstand zet en even wacht werkt multicast niet meer!

het beeld stopt. Wanneer je dan kort pauzeert en weer start loopt het weer. Met enkele seconden vanaf live.

dan treedt het eerst gemelde met doorlopen van de video rechts boven niet op.

maar dit is natuurlijk nog irritanter!

en nu?

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@WillRooi, goed dat je jouw vraag hier stelt. Mijn advies is om de tv-box te voorzien van een frisse start. Dit lost in de meeste gevallen problemen op.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 27, 2025

Voordat ik deze melding heb gepost, heb ik de box al verschillende keren opnieuw opgestart. Vandaag nog maar een keer geprobeerd en de instelling op Beeld van Unicast weer teruggezet naar Multicast. Wonder der techniek: mijn probleem is nu verholpen. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn om te lezen dat het probleem verholpen is!