Skip to main content

Direct voorafgaand aan de update van de TV-ontvanger werkte mijn TV normaal

Na de update zag ik alleen het menu maar geen beeld of geluid - ook niet bij opnames

Alle kabels en inmiddels ook de TV- ontvanger zijn vervangen

YouTube, NPO start en Videoland geven wel beeld en geluid

Netflix geeft wel geluid, geen beeld

TV kijken geeft nog steeds geen beeld of geluid

Hoi @Update november 2023, welkom bij ons op het forum. Dat is een gekke situatie na de update! En dat heb je zelfs na het vervangen van de ontvanger nog als ik je goed begrijp?

Welke tv-ontvanger heb je precies van ons, en hoe is deze aangesloten op het modem? Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij vertelt. Als het makkelijker is om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Ik heb inmiddels besloten om gebruik te maken van een Black Friday deal en een andere TV te kopen, hiermee is voor mij het probleem opgelost

Dank


@Update november 2023 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

 

Als dat de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) is, daar zijn meerdere updates voor geweest in november.

Zie ook hier. 

 

Alle updates, zie hier.


Het probleem is opgelost met een nieuwe tv dus? Dan klinkt het alsof het niet aan de tv-ontvanger lag, maar aan de tv zelf. Goed om te lezen dat het nu weer goed werkt en je weer kunt kijken! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.


Ter info, ik heb nu een Arris VIP2952, Ik kan niet meer terughalen wat voor TV ontvanger ik had voordat deze vervangen is


Ter info, ik heb nu een Arris VIP2952, Ik kan niet meer terughalen wat voor TV ontvanger ik had voordat deze vervangen is

 

De Arris VIP 2952 is een zeer goede KPN tv ontvanger.

Maar het is geen mediabox.