De KPN tv app is op mijn smart tv ge-update, maar nu werkt het niet meer. App start wel op, maar bij het aanklikken van een programma blijft beeld zwart. App reeds verwijderd en opnieuw opgestart, TV volledig gereset. Niets werkt.
We hebben net eerste update uitgebracht voor de Philips toestellen die het zwarte beeld vertonen:
We zijn benieuwd hoe het daarna gaat!
We hebben net eerste update uitgebracht voor de Philips toestellen die het zwarte beeld vertonen:
We zijn benieuwd hoe het daarna gaat!
Ik heb direct de update uitgevoerd en we hebben nu inderdaad beeld. Wel valt direct op dat het beeld hakkelt / schokkerig is, wat voornamelijk opvalt bij snel bewegend beeld (zoals bijv. voetbal of tennis).
Daarop heb ik de cache geleegd en de app opnieuw opgestart. Helaas had dit geen effect.
Wij hebben exact hetzelfde probleem. Update uitgevoerd, eindelijk beeld maar schokkerig beeld nu. Werkt dus nog steeds niet optimaal.
Wat een teleurstelling, KPN app niet meer beschikbaar via Google Play voor onze TV
Wat een teleurstelling, KPN app niet meer beschikbaar via Google Play voor onze TV
Wat voor een televisie heb je? (Merk, type en OS + versie.)
Wat een teleurstelling, KPN app niet meer beschikbaar via Google Play voor onze TV
Wat voor een televisie heb je? (Merk, type en OS + versie.)
Bij mij ook niet meer, Sony tv.
Wat een teleurstelling, KPN app niet meer beschikbaar via Google Play voor onze TV
Wat voor een televisie heb je? (Merk, type en OS + versie.)
Bij mij ook niet meer, Sony tv, Android 7 en 11 we hebben er 2
Bij mij ook niet meer, Sony tv.
Met Android 7?
Edit: Ik zie dat je jouw bericht aangepast hebt.
Heb je op beide televisies dat probleem?
Met Android 7?
Ja, 7 en 11
Met Android 7?
Edit: Ik zie dat je jouw bericht aangepast hebt.
Heb je op beide televisies dat probleem?
11 werkte tot vandaag. Nu niet meer. 7 werkt ervoor al niet
Ik heb hier nog een Sony met Android 9 staan. Ik zal later vanavond de smart-TV+ app daar eens op gebruiken om te kijken of ik daarmee ook problemen ervaar. Nu is die televisie door mijn vrouw geconfisqueerd.
Op mijn Chromecast Google TV ervaar ik geen problemen, daar draait de smart-TV+ app stabiel. Ik mis wel wat functionaliteit maar dat zal in de komende updates van de app vast wel goed komen.
Ik heb de smart-TV+ app even op mijn Sony KD-43XD8305 met Android 9 geopend en ook daar heb ik gewoon beeld. Wel is de snelheid nog lager dan op mijn Chromecast Google TV en is het beeld minder van kwaliteit.
Heb het al eerder gemeld, maar hierbij nogmaals, werkt niet op mijn Sony tv:
Sony Bravia kdl-50w899c met Android 7
De oude app werkte prima.
Ik kan de app, in de playstore op de Sony, niet meer vinden. Klopt dat?
Wat een teleurstelling, KPN app niet meer beschikbaar via Google Play voor onze TV
Ik kan de app, in de playstore op de Sony, niet meer vinden. Klopt dat?
Dat is een tijdelijk effect van deze specifieke update voor Philips en Sony. Zodra de update breder beschikbaar gemaakt kan worden is de app voor iedereen te zien.
Ik heb direct de update uitgevoerd en we hebben nu inderdaad beeld. Wel valt direct op dat het beeld hakkelt / schokkerig is, wat voornamelijk opvalt bij snel bewegend beeld (zoals bijv. voetbal of tennis)
Heb het al eerder gemeld, maar hierbij nogmaals, werkt niet op mijn Sony tv:
Sony Bravia kdl-50w899c met Android 7
Deze fix was specifiek voor Philips en TCL. Kan je ook nog toelichten wat het bij jou precies is?
Hallo Jasper,
Exact hetzelfde als bij de meeste anderen.
De app zelf werkt op zich, maar de zenders geven geen beeld en geluid. Als je een zender wil kijken dan alleen zwart beeld en geen geluid. Verschillende zenders geprobeerd, zelfde effect.
Ik heb alle zenders nog eens één voor één doorlopen en ze hebben helaas allemaal dezelfde haperingen. Ook heb ik langer naar bepaalde zenders gekeken in de hoop dat de haperingen zouden afnemen, maar na 10 min wachten zijn er nog geen verbeteringen zichtbaar. Het is dus niet zender afhankelijk.
Hij werkt weer!
Hier na de update ook op de Philips weer beeld .
Goed om te lezen dat het bij jullie weer werkt
Ik gebruik de Xiaomi TV Stick 4K met Andriod tv (Andriod 11), bij mij werkt de app nog steeds niet! Live televisie beeld is nog steeds zwart en ook geen geluid.
De ontwikkelaars hebben als het goed is een log bijgehouden wat ze veranderd hebben, zo kunnen ze toch zien wat de oorzaak zou moeten zijn! Want het is duidelijk niet alleen op Philips televisies waar er een probleem is.
De recente update was ook alleen voor specifieke Philips en TCL tv's
Beste Jasper,
Alles al geprobeerd. Cache geleegd, Andriod opnieuw opgestart, geen effect. De app verwijderd, opnieuw opgestart, app opnieuw geïnstalleerd, wederom geen effect.
Duidelijk, dan heeft dat geen soelaas geboden dus. Ik neem jouw situatie mee naar de ontwikkelaars!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.