Skip to main content

De KPN tv app is op mijn smart tv ge-update, maar nu werkt het niet meer. App start wel op, maar bij het aanklikken van een programma blijft beeld zwart. App reeds verwijderd en opnieuw opgestart, TV volledig gereset. Niets werkt.

Zojuist handmatig versie 08.64.03 geïnstalleerd op mijn Philips 32PFS6402/12 met Android 7.1.2.

Mijn bevindingen:

• Beeld blijft haperen op alle zenders (van begin tot eind)
  • Beeld blijft haperen op alle opgenomen programma's.
  • Geluid loopt wel soepel (gelijk aan vorige versie)
  • Beeldresolutie lijkt flink te zijn verlaagd. Je ziet nu duidelijk de gekartelde randen van bijv. logo's in beeld.

Ook het verwijderen van de cache en ldata van de app en opnieuw inloggen hebben geen verbetering gebracht.

Verder is er een probleem bijgekomen:

• Voorheen gebruikte ik mijn Chromecast om nog via de telefoon te kunnen streaming naar de tv, echter sinds enkele dagen lukt dit niet meer. Via de app op mijn telefoon speelt alles goed af, maar zodra je cast naar de tv start deze de tv app op maar blijft deze tijdens het laden hangen (blauw cirkeltje blijft draaien).
  • Ik nu dus geen enkele manier meer om KPN te kijken op mijn Philips TV 😡.

​@Jasper van KPN 

​@Launaldo 

Ik zag dat je dit ook noemde in de meest recente update ​@Bob.K. Het is niet handig om hetzelfde op 2 plekken te bespreken, dat maakt het snel onoverzichtelijk. De vraag over de Multimedia Tunneling die daar is gesteld is precies wat ik me ook afvraag. Dat kan je daar laten weten: 

Reageer