Skip to main content
Beantwoord

Na update software TV Box alleen NPO 1, 2 en 3 beschikbaar

• November 23, 2024
  • 6 reacties
  • 199 keer bekeken

Vandaag een uodate gehad van mijn tv box. Nu kan ik alleen NPO 1 , 2 en 3 zien. De overige zenders laten een zwart beeld zien.
De online zelfhulp helemaal doorgelopen en alle varianten geprobeerd.. Hoe krijg ik alles weer aan de praat

Beste antwoord door Vikash van KPN

​@yacco Met een HBM2260 kan je de tv ontvanger een ‘frisse start’ geven. Hierdoor worden de gegevens van je ontvanger opnieuw ingeladen.

Instructie: 

•  Druk op Menu op de afstandsbediening.
  • Ga naar Instellingen.
  • Ga naar Systeem.
  • Ga naar Terug naar fabrieksinstellingen en kies Frisse start.
  • Kies "ja" zodra dit in het pop up scherm verschijnt. De ontvanger gaat daarna opnieuw opstarten

Na een frisse start, moet je opnieuw inloggen bij apps zoals Netflix. Houd je inloggegevens dus bij de hand.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • November 23, 2024

​@yacco  Wellicht heb je hier iets aan,

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@yacco. Welkom op de community! Wat vervelend dat je alleen maar naar de NPO zenders kan kijken. Heb je de ontvanger inmiddels al gereset, zoals ​@jimny al voorstelde? Ik ben erg benieuwd of dit het probleem al heeft verholpen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 26, 2024

Nee het probleem is niet verholpen Ik heb een HBM2260. Daar zit niet een reset mogelijkheid op dan alleen stroom eraf en erop.

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • November 26, 2024

​@yacco  Je kunt het snelste bellen met de klantenservice 0800-0402 en inspreken dat JE tv ontvanger defect is 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 27, 2024

​@yacco Met een HBM2260 kan je de tv ontvanger een ‘frisse start’ geven. Hierdoor worden de gegevens van je ontvanger opnieuw ingeladen.

Instructie: 

• Ga naar Instellingen.
  • Ga naar Systeem.
  • Kies "ja" zodra dit in het pop up scherm verschijnt. De ontvanger gaat daarna opnieuw opstarten

Na een frisse start, moet je opnieuw inloggen bij apps zoals Netflix. Houd je inloggegevens dus bij de hand.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Instructie: 

• Ga naar Instellingen.
  • Ga naar Systeem.

​@yacco Heeft een reset van de ontvanger het probleem uiteindelijk verholpen?